[ad_1]

لغزنده و چهار درب برقی Hyundai Prophecy شایعه شده است که مدل تولیدی خود را روی پلت فرم E-GMP تولید می کند

هیوندای

هیوندای قبلاً تلگراف کرده است که همه چیز در مورد وسایل نقلیه الکتریکی مجهز به باتری اتفاق می افتد و روز سه شنبه مقامات این خودروساز کره ای نحوه برنامه ریزی برای رسیدن به آنجا را با جزئیات شرح دادند: با صعود به بالای پلت فرم مدولار برقی جهانی جدید (E-GMP) این معماری جدید از هدف گروه هیوندای موتور برای معرفی 23 مدل خودروی الکتریکی باتری (BEV) تا سال 2025 در محدوده های هیوندای ، کیا و جنسیس پشتیبانی خواهد کرد. این شرکت قصد دارد در همین مدت فروش 1 میلیون BEV را نشان دهد که 20 درصد از فروش جهانی خود را نشان می دهد.

این خودروساز ادعا می کند که معماری جدید E-GMP ، مبتنی بر پیشرانه چرخ عقب ، مزایای چشمگیری خواهد داشت. وسایل نقلیه تولید شده در این سیستم عامل حداقل با اندازه گیری در چرخه آزمایش WLTP (با ظاهری ملایم تر) با یک بار شارژ بیش از 310 مایل را طی می کنند. هیوندای همچنین می گوید که درایو برقی این پلتفرم تنها در 18 دقیقه (یا 62 مایل در 5 دقیقه) می تواند تا 80٪ را شارژ کند. این به لطف سیستم عامل با ظرفیت شارژ استاندارد 800 ولت در سرعت تا 350 کیلووات امکان پذیر است. این در آینده عمدتا منزوی است ، زیرا چنین شارژرهای پرسرعت دقیقاً در همه جا وجود ندارند. با این حال ، این سیستم همچنین امکان رایج ترین سیستم شارژ 400 ولت با سرعت تا 150 کیلووات را فراهم می کند. ایده این است که درایورها می توانند از زیرساخت فعلی 400 ولت همانطور که هست استفاده کنند و وقتی آنلاین می شوند می توانند به طور یکپارچه به شارژ 800 ولتی تغییر وضعیت دهند.

برای سرعت های دیوانه وار ، هیوندای در نظر دارد یک مدل با عملکرد بالا با حدود 600 اسب بخار ، زمان 0 تا 62 مایل در ساعت در کمتر از 3.5 ثانیه و حداکثر سرعت 161 مایل در ساعت داشته باشد. یووزا از جنبه عملی تر ، هیوندای می گوید E-GMP مدولار در قلب همه چیز قرار دارد ، از سدان گرفته تا طیف وسیعی از کراس اوورهای SUV. یک بسته باتری استاندارد در زیر کف نصب شده است ، یک سطح صاف را می گذارد ، اجازه می دهد انواع صندلی ها و فضای زیادی وجود داشته باشد.

طی یک رویداد رسانه ای مجازی در روز سه شنبه ، این شرکت همچنین تأیید کرد که شارژ بی سیم برای وسایل نقلیه مبتنی بر E-GMP در آینده خواهد بود ، اما از ارائه جزئیات یا زمان در دسترس بودن آن خودداری کرد.

جالب اینجاست که واحد کنترل شارژ یکپارچه (ICCU) به هیوندای BEV اجازه می دهد تا 3.5 کیلو وات برق را به انتخاب خریدار از لوازم جانبی الکترونیکی خارجی با ولتاژ 110 یا 220 ولت تأمین کند. این شرکت می گوید این بدان معنی است که باتری های این وسایل نقلیه می توانند به طور مثال یک تهویه مطبوع متوسط ​​و یک تلویزیون 55 اینچی را تا 24 ساعت تأمین کنند. از سیستم حمل و نقل دو طرفه (V2L) می توان برای شارژ یک EV دیگر نیز استفاده کرد.

یک ویژگی جالب تکنولوژیکی که هیوندای می گوید اولین نوآوری در جهان برای یک خودروی تولیدی است: یک محور محرکه یکپارچه ، که در آن یاطاقان چرخ ها برای انتقال نیرو با شاخه کاردان ترکیب می شوند. مجهز به سیستم تعلیق عقب با پنج پیوند است تا منبع تغذیه روان را برای راحتی و ثبات بهتر فراهم کند.

مفهوم نعناع جنسیس

آیا پلت فرم Hyundai E-GMP می تواند مفهوم جالب جنسیس مینت را زنده کند؟

روایت آفرینش در انجیل

سرانجام ، سیستم قدرت – موتور ، اینورتر و سیستم انتقال قدرت EV – همه در یک دستگاه ادغام شده اند. هیوندای با استفاده از نیمه هادی های کاربید سیلیکون در موتور می گوید که پیشرانه آن بین 2 تا 3 درصد کارآمدتر است. این به معنای برد بهتر است – وسایل نقلیه E-GMP با همان مقدار باتری می توانند 5٪ بیشتر دوام بیاورند.

مطمئناً ، در حالی که پلت فرم E-GMP با سیستم چرخش عقب مغرضانه عمل می کند ، سیستم محرک چهار چرخ نیز یک گزینه خواهد بود. وسایل نقلیه مجهز به AWD در صورت تغییر شرایط می توانند بین درایو RWD و FWD جابجا شوند.

این شرکت می گوید اولین خودروی E-GMP آن Hyundai Ioniq 5 در سال 2021 خواهد بود ، بخشی از گسترش اعلام شده پلاک Ioniq در مارک تجاری خاص خود. انتظار می رود Ioniq 5 براساس اطلاعات اخیر شرکت ساخته شود کانسپت 45 ، یک هاچ بک کاملاً یکپارچه. ما همچنین انتظار نسخه ای از بیت انعطاف پذیر هیوندای را داریم نمایش نبوت تا در نهایت وارد نمایشگاه ها شوید. برعکس ، اولین E-GMP کیا یک کراس اوور جدید خواهد بود که در همان سال عرضه می شود. E-GMP همچنین به محدوده لوکس وسایل نقلیه جنسیس سرایت خواهد کرد. ما؟ ما امیدواریم که نسخه تولیدی این شرکت را داشته باشیم مفهوم نعناع 2019.

[ad_2]

منبع: shargh-khabar.ir

ایندکسر