[ad_1]

gettyimages-1177538340

مایک شروفر مدیر ارشد فنی تقریباً 12 سال در فیس بوک بوده است.

مارتینا آلبرتاسی / تصاویر گتی

یک نکته وجود دارد که مدیر عامل فیس بوک ، مایک شروفر ، همیشه به مهندسان جدیدی می گوید که شروع به کار در این شرکت می کنند.

وی گفت: افراد زیادی در دنیا خواهند بود که از کارهایی که انجام می دهیم نظرات و انتظارات زیادی دارند. “و این کاملاً مناسب است ، با توجه به گستردگی و مقیاس محصولات تولیدی ما – این فقط وظیفه ما است که هر روز انتظارات را برآورده کنیم.”

اینکه آیا فیس بوک آن انتظارات را برآورده می کند یا خیر بحث دائمی است و امسال شاهد افزایش شرط بندی ها به دلیل تأثیر آن بودیم پاندمی ویروس کرونا و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در اینترنت طنین انداز شده اند.

بسیاری از چالش های پیش روی فیس بوک – از بین بردن محتوای خشونت آمیز ، مبارزه با گسترش اطلاعات نادرست ، جلوگیری از دخالت در انتخابات ، ارتقا engage مشارکت مدنی ، حمایت از جوامع در مواقع بحرانی – به نظر می رسد موضوعات سیاسی باشد. اما هر جا که یک چالش سیاسی وجود داشته باشد ، یک چالش فناوری نیز وجود دارد و مسئول حل آن شرپفر است.

شرپفر در اجلاس وب ، کنفرانس فناوری اروپا (که امسال مجازی است) سخنرانی کرد ، بخصوص روی آن تمرکز کرد تصمیمات هوش مصنوعی او منجر به مقابله با سخنان نفرت انگیز. سه سال پیش ، حتی یک نفرت در سیستم عامل توسط سیستم های خودکار اسیر نشده بود ، اما امروز 94.5٪ آن توسط ابزار هوش مصنوعی فیس بوک در اختیار گرفته شده است. وی افزود ، فیس بوک ، متعلق به فیس بوک ، همچنین متوجه افزایش قابل توجهی در مقدار محتوایی شده است که به طور خودکار حذف می شود.

شرپفر گفت: “این داستان پیشرفت فوق العاده ای است.” “اما ما آماده نیستیم. هر روز که محتوای خاصی را از دست می دهیم انتقاد منصفانه ای وجود دارد.”

شرپفر چه در جلسه جلسات وب خود و چه در جلسه توجیهی با خبرنگاران در اوایل این هفته ، به موارد مطرح شده در مستند Netflix با عنوان “معضل اجتماعی” برای سیستم عامل های فیس بوک پرداخت ، برای توجه بهینه شده و به گونه ای ساخته شده است که بحث را دو قطبی می کند.

این هنرمند فیس بوکی که تقریباً 12 سال در این شرکت بوده است ، اظهار داشت: برای مردم مهم است که احساس کنند گویی می خواهند وقت خود را در یک شبکه اجتماعی بگذرانند و آنچه را که می خواهند از آن خارج کنند. وی گفت ، حتی اگر محتوای مشکل ساز می تواند به طور موقت جذاب باشد ، در نهایت برای احساس مردم در مورد فیس بوک و میزان تمایل به استفاده از آن مضر است.

وی گفت: “مشوق ها برای ساخت آنچه ما بلند مدت می نامیم تراز می شوند ، یعنی: آیا ما برنامه های ما را با تمایل روی تلفن خود راه اندازی می كنید زیرا آنچه را می بینید دوست دارید و ارزش آن را فراهم می كند؟” “اگر این امر به نبردهای قطبی با دوستان و خانواده تبدیل شود ، ما می دانیم که چگونه پایان می یابد – در نهایت افرادی که از محصولات ما استفاده نمی کنند.”

شرپفر گفت که او سخت تلاش می کند تا بفهمد چه زمانی مردم احساس می کنند تعاملات قابل توجهی با یکدیگر دارند ، که وی آن را “اندازه گیری واقعاً دشوار” توصیف کرد. اما او در تلاش است تا روش هایی را برای کمک به مردم درگیر کند راه مدنی و همدلی چیزی است که او علاقه زیادی به آن دارد. وی گفت: “این بخشی از کارهایی است که من باید انجام دهم ، زیرا به نظر من گزینه صحیحی برای قطع و خفه کردن اتصال و ارتباطات نیست که باعث می شود مردم با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.”

شرپفر در پاسخ به این س ifال که آیا صدمه ای که فیس بوک به جهانیان وارد کرده را انکار می کند ، گفت این شرکت هزینه های ارتباط با یکدیگر را کاهش داده است. مثالی که او برای پیامک نوشت ، زمانی چیزی بود که مردم “ده ها میلیارد دلار” برای آن هزینه می کردند ، اما اکنون به لطف خدماتی مانند WhatsApp ، متعلق به فیس بوک ، تقریباً هیچ هزینه ای نمی شود.

شرپفر گفت: “من هر روز صبح بلند می شوم و می گویم می خواهم به مردم ابزار رایگان بدهم تا هرچه راحت تر با دیگران صحبت كنند و می خواهم آنها هرچه بیشتر با خیال راحت و ایمن این كار را انجام دهند.” وی افزود: “علی رغم چالش هایی كه در صنعت فن آوری وسیع تری با آن روبرو شده ایم ، من هنوز در اینجا هستم زیرا معتقدم كه فناوری یكی از بهترین راه ها برای بهبود زندگی مردم هر روز است.”

[ad_2]

منبع: shargh-khabar.ir