آینده فست فود تقریباً قابل تشخیص نیست


صرف وعده های غذایی سریع و روزمره به شدت بر روی سفارشات موبایل ، تحویل کالا و تجربه ای بدون تماس متمرکز شده اند ، اما اکثر رستوران های فست فود مانند سالهای قبل به نظر می رسند. حالا چی؟

مارک های فست فود حمله ای نفسگیر به طراحی مکان های جدیدی که از ابتدا برای ایجاد عادت هایی که به طور دائمی توسط فناوری و همه گیر تغییر یافته اند ، انجام می دهند. مناطق اختصاصی سفارش سفارش ، پیش بینی خودکار این سفارشات ، پرداخت با شناسایی پلاک ، یک رستوران کاملاً بدون تماس و حتی تحویل خودرو از طریق تسمه نقاله از جمله ایده هایی است که تقریباً باعث می شود ربات های کاغذی پروزایک به نظر برسند.

Misho Robotics ، نصب شده در رستوران های White Castle ، به جای تلاش برای جایگزینی کامل آنها ، با کارگران انسانی کار می کند. تغییر حتی عمیق تری در فست فودها در چیدمان رستوران ها پیش رو است.

رباتیک Miso

مک دونالد ، برگر کینگ ، چیپوتل ، تاکو بل و KFC تنها برخی از زنجیره های بزرگی هستند که در چند ماه گذشته بر روی این ایده ها تمرکز کرده اند. دنی کلاین ، مدیر محتوای دیجیتالی مجله QSR ، مجله برجسته صنعت فست فود و فست فود ، گفت: “من هرگز بیش از دو یا سه مورد از آنها را در سال ندیده ام.” “این شتاب یک مدل است که همه به آن می شتابند ، که به جای شام تمرکز بر تجارت خارجی است.” اتاق ناهار خوری خارج از اتاق به لطف سفارشات برای برنامه های تلفن همراه ، جداسازی COVID-19 و جهش عظیم تحویل غذا گسترش یافته است.

طراحی جدید رستوران Burger King

Burger King در حال طراحی رستورانی است که آشپزخانه را در طبقه بالا قرار دهد ، جایی که فضای ارزشمندی برای پارک کردن ، عبور و مرور یا محل برداشتن اشغال نکند. تحویل سفارشات به خودروها از طریق نوار نقاله بسته انجام می شود.

پادشاه برگر

آخرین تغییر قابل مشاهده در رستوران های فست فود ممکن است آن مکان هایی باشد که در آنها هیچ اتاق غذاخوری وجود نداشته باشد. کلین به یاد می آورد: “اولین باری که این حرف را شنیدیم ، دیوانه به نظر می رسید.” “اکنون تقریباً هیچ زنجیره فست فود بزرگی وجود ندارد که یکی از آنها راه اندازی نشده باشد. آیا آنها می توانند فضای اتاق غذاخوری را کوچک کنند و منابع را به محلی که مصرف کننده به آنجا هدایت می شود هدایت کنند؟ شام دیگر به معنای شام نیست.”

فقط آشپزخانه دیجیتال چیپوتل

Chipotle اخیراً از اولین مکان دیجیتالی خود رونمایی کرده است که در هایلند فالز ، نیویورک افتتاح می شود. حذف اتاق ناهار خوری و پیشخوان سفارشات مربوط به انتقال به یک آرایش مبتنی بر برنامه است و به شما اجازه می دهد تا فضاها به فضای کوچکتر باز شوند.

چیپوتل

رستوران های فست فود هنوز هم باید با یک سردرد قدیمی روبرو شوند: زایمان. نرخ گردش مالی سالانه 150٪ صنعتی را آزار می دهد که دیگر به جریان مداوم نوجوانانی که از کار با پول جیبی خوشحال هستند اعتماد نمی کند. پیچیدگی این ناامیدی در دسترس بودن املاک تجاری ارزان قیمت اخیراً تخلیه شده است که می تواند باعث گسترش مکان شود. “اما س isال این است که آیا شما می توانید برای افتتاح این رستوران ها به اندازه کافی کارمند نگه دارید؟” کلین می پرسد. “این سد راه بسیاری از زنجیره های فست فود خواهد بود.”

دنی کلاین از مجله QSR دیدگاه های بیشتری درباره تغییرات آینده در فست فود به اشتراک گذاشت. همه آنها را در ویدیوی بالا بشنوید.


now-what-I-live-with-telemedicine-00-26-07-17-still001

حالا چه مجموعه ای از مصاحبه های ویدئویی با رهبران صنعت ، افراد مشهور و افراد با نفوذ است که شامل روندهای تأثیرگذار بر تجارت و مصرف کنندگان در “عادی جدید” است. در دنیای ما همیشه تحولی ایجاد خواهد شد و ما اینجا خواهیم بود تا در مورد چگونگی پیمایش همه اینها بحث کنیم.

اطلاعات مندرج در این مقاله فقط برای اهداف آموزشی و اطلاعاتی است و برای توصیه های بهداشتی یا پزشکی در نظر گرفته نشده است. همیشه در مورد هر گونه سوال در مورد وضعیت پزشکی یا اهداف بهداشتی خود با یک پزشک یا دیگر ارائه دهنده خدمات بهداشتی واجد شرایط مشورت کنید.


منبع: shargh-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>