[ad_1]

اتومبیل های خودران شروع به فرسودگی کرده و هنوز در اینجا نیستند. بیشتر وعده ها و ناامیدی های پیرامون آنها در سطح 4 متمرکز است ، یکی از شش سطح فناوری که به خودروها اجازه می دهد بدون درگیری ما تا حدی کار کنند.

من تا حد زیادی با نظر رئیس سابق الفبا ، اریک اشمیت که “این اشتباه است که ماشین ها قبل از کامپیوتر اختراع شده اند” موافقم. از نظر ظرافت فنی ناب ، ما به هیچ وجه نباید کنترل داشته باشیم.

تصور کنید که ما هنوز اتومبیل اختراع نکرده ایم. فرض کنید من برای استفاده از ماشین های 3،300 پوندی که معمولاً فقط 175 پوند ما را حمل می کنند ، در یک فرآیند نیاز به توجه زیاد به استفاده از فرمان و پدال برای ناوبری جاده ای متشکل از آسفالت ، پیشنهادات با رنگ روشن و ضعیف ، من تصور می کنم ماشین آلاتی مانند ما را هدایت می کند که حتی پس از سالها پیشرفت ، هر ساله 36000 آمریکایی را به کام مرگ می کشاند. تو برای من چمدان خواهی فرستاد

گذشته از ماجرا ، وسایل نقلیه ای که ما رانندگی می کنیم فقط در تعداد کمی از موارد وقتی اتفاق می افتد منطقی هستند. و همه اینها از مردی ناشی می شود که عاشق رانندگی با ماشین است ، اما می داند که در نهایت نمی تواند آن را توجیه کند. جز اینکه چاره ای نداشتیم.

که من را به سطح 4 می رساند ، که قول می دهد چنین انتخابی را ارائه دهد. از شش سطح خودمختاری خودرو که توسط جامعه مهندسان خودرو تعیین شده است ، این همان چیزی است که نوید می دهد مردم را در آینده قابل پیش بینی به طور قابل توجهی از رانندگی راحت می کند. یک ماشین سطح 4 ممکن است فرمان یا پدال نداشته باشد ، اگرچه حذف آنها بخشی از تعریف آن نیست. و سطح 4 مشروط است ، به این معنی که وقتی می تواند کار کند کار می کند ، برخلاف سطح 5 که برای هر سفر باید همیشه کار کند و در زندگی من به سختی قابل دستیابی است.

سطح SAE اتوماسیون رانندگی

جامعه مهندسان خودرو

یکی از باهوش ترین تولیدکنندگان اتومبیل در آنجا ، تویوتا ، رویکرد جالبی به همه اینها دارد. این به جای در نظر گرفتن مرحله دوم به عنوان یک تکمیل ضروری مورد اول ، سطح 3 و سطح 4 را پوشش می دهد. مفهوم “نگهبان” تویوتا یک ماشین سطح 3 را توصیف می کند که به عنوان اسکلت بیرونی کمک راننده عمل می کند ، رفتار رانندگی انسان را شکل می دهد و ما را از بسیاری از کارهای احمقانه ای که پشت فرمان انجام می دهیم نجات می دهد. مفهوم آنها از “راننده” اساساً خودمختاری سطح 4 است. هر دو مفاهیم ارزشمندی هستند که به عنوان گزینه ارائه می شوند ، نه اینکه تصور کنیم همه ما در اسرع وقت رانندگی دستی را کنار می گذاریم. سطح 3 “نگهبان” فناوری نقشی حیاتی و طولانی در از بین بردن سم و خستگی رانندگی خواهد داشت ، اگرچه سطح 4 از نظر تصویر بزرگ احترام بیشتری دارد.

در حالی که سعی می کنم برای هر سطح از خود-مدیریتی تمایزات مشخصی ایجاد کنم و آنها را در متن وضعیت فعلی فناوری قرار دهم ، این ویدئو را مشاهده کنید. ممکن است تعجب کنید اگر بدانید که چه تعداد از عناصر سازنده “رانندگی” آینده را در اتومبیل فعلی خود دارید.

[ad_2]

منبع: shargh-khabar.ir

ایندکسر