[ad_1]

iphone-se-product-red.png

سیب

امروز به صفحه اصلی اپل بروید و رنگ قرمز زیادی را مشاهده خواهید کرد. این غول فنی در حال تبلیغ خط قرمز ابزارهای (Product) خود و گسترش همکاری خود با (Red) غیرانتفاعی است. از این پس تا 30 ژوئن 2021 ، کلیه درآمد قابل قبول از این خط به پاسخ Covid-19 به صندوق جهانی می رسد. علاوه بر این ، اپل 1 دلار از هر خریدی را که تا 7 دسامبر با Apple Pay ، در apple.com ، در فروشگاه App Apple یا فروشگاه فیزیکی Apple انجام شود ، تراش خواهد داد تا علت مشابهی را ارائه دهد.

محصولات موجود در خط تولید (قرمز) شامل آیفون 12 ، آیفون 12 مینی و اپل واچ سری 6. هر یک از آنها برای توجیه نام سازمان غیرانتفاعی از طرح قرمز روشن برخوردار هستند. اپل از سال 2006 با غیر انتفاعی (قرمز) برای مبارزه با HIV / ایدز در مناطق آسیب پذیر قاره آفریقا کار کرده است. امسال اپل این وجوه را به تیم Covid-19 صندوق جهانی هدایت کرد.

تیم کوک ، مدیر اجرایی اپل ، در توییتر در مورد همکاری گسترده نوشت.

این پول تجهیزات بهتر و ردیابی ارتباطات در آفریقای جنوبی را فراهم می کند و باید زمینه را برای ادامه مبارزه با اچ آی وی / ایدز برای این جوامع فراهم کند. وبلاگ اپل جزئیات همکاری گسترده را هنگام جشن گرفتن شرکت توضیح می دهد سه شنبه دادن.

Greg Josuiak ، معاون ارشد بازاریابی جهانی در بیانیه ای گفت: “ما هیجان زده هستیم که امسال چنین انتخاب شگفت انگیز محصولات و لوازم جانبی PRODUCT (RED) ، از جمله اولین محصول Apple Watch در نوع خود (RED) را ارائه می دهیم.” “امسال ، در حالی که جوامع با HIV / AIDS و COVID-19 مبارزه می کنند ، ما افتخار می کنیم که هر خرید PRODUCT (RED) به صندوق جهانی کمک می کند تا با هر دو بیماری همه گیر مبارزه کند.”



[ad_2]

منبع: shargh-khabar.ir