[ad_1]

یوتیوب -3

YouTube ماهانه بیش از 2 میلیارد بازدید کننده دارد.

آنجلا لنگ / CNET

اگر این اطلاعات هوش مصنوعی گوگل احتمالاً توهین آمیز را تشخیص دهد ، YouTube از مفسران درخواست خواهد کرد قبل از بالا بردن اطلاعات ، در مورد ارسال مجدد تجدید نظر کنند. در فورم جدید YouTube پیشنهاد می شود دستورالعمل های این شرکت را برای جامعه مرور کنید در صورتی که نظر دهنده “از احترام گذاشتن پست مطمئن نیست” و سپس امکان ویرایش یا ارسال را می دهد.

screen-shot-2020-12-03-at-5-54-47-pm.png

درخواستهای جدید برای اظهار نظر ، نظر دهنده را دعوت می کند تا در صورت پتانسیل توهین آمیز بودن پست خود ، وی را بازبینی کند.

یوتیوب

یوتیوب در پست وبلاگ خود با اعلام این ویژگی و سایر اقدامات گفت: “برای تشویق گفتگوهای محترمانه در YouTube ، ما در حال راه اندازی ویژگی جدیدی هستیم که به کاربران هشدار می دهد که نظرات آنها برای دیگران توهین آمیز است و به آنها اجازه می دهد قبل از ارسال اطلاعات فکر کنند.” طراحی شده برای بهبود ادغام سیستم عامل.

این ویژگی اکنون در Android وجود دارد. نظراتی که باعث ایجاد این یادآوری نمی شوند ، بعداً حذف می شوند ، در صورتی که مشخص شد مغایرت با دستورالعمل های انجمن YouTube دارند ، که اساساً یک کتاب قوانین مربوط به موارد مجاز و موارد عبور از مرز است. اما ، نظراتی که این هشدار را ایجاد می کنند در صورت انتشار نیازی به حذف ندارند.

سیستم YouTube با یادگیری از گزارش های مکرر کاربر ، پست های احتمالی توهین آمیز را شناسایی می کند.

YouTube شرکتی است که از سالها قبل با کمبود موضوعی روبرو نشده است اطلاعات غلط، تئوری های توطئه، تبعیض ، ترمز، فیلم های کشتار جمعی و کودک آزاری و استثمار – اما نظرات وی به دلیل پتانسیل سمی شدن آنها شناخته شده است.

مقیاس عظیم خدمات YouTube ماهانه 2 میلیارد کاربر و جذب بیش از 500 ساعت بارگذاری ویدئو در هر دقیقه – به این معنی است که شرکت باید نه تنها برای توصیه اینکه چه چیز دیگری را تماشا کند بلکه برای کنترل سیستم عامل خود نیز به یادگیری ماشین متکی باشد. به عنوان مثال ، این شرکت در ماه سپتامبر اعلام کرد که هوش مصنوعی به طور خودکار تعیین می کند که کدام فیلم ها باید باشند توسط بینندگان زیر سن قانونی مسدود شده است تا بتوانم آنها را تماشا کنم.

یوتیوب گفت که از ابتدای سال 2019 ، تعداد نظرات حذف شده روزانه برای سخنان نفرت انگیز در 46 برابر شده است. بین جولای تا سپتامبر ، بیش از 54000 کانال گفتار نفرت از 1.8 میلیون کانال قطع شده ، خاموش شد – گفت که این بیشترین توقف گفتار نفرت برای یک چهارم است ، سه برابر بیشتر از حداکثر قبلی در اواسط سال 2019 ، زمانی که این شرکت سیاست گفتگوی نفرت خود را به روز کرد.

این ویژگی همراه با اقدامات دیگری با هدف بهبود گنجاندن در YouTube اعلام شد.

این شرکت گفت که فیلتر جدیدی در سیستم مدیریت نظر برای دارندگان کانال آزمایش می کند که نظرات بالقوه نامناسب و توهین آمیزی را که به طور خودکار برای بررسی حفظ می شوند ، استخراج می کند ، بنابراین اگر سازندگان نخواهند ، نباید آنها را بخوانند. .

از سال آینده ، در ابتدا در ایالات متحده ، YouTube از سازندگان می خواهد نظرسنجی اختیاری انجام دهند که جنسیت ، گرایش جنسی ، نژاد و قومیت آنها را مشخص کند. این شرکت گفت که این داده ها به آن کمک می کند تا “از نزدیک به نحوه برخورد با محتوای جوامع مختلف در سیستم جستجو و کشف و درآمد ما” و “در مورد الگوهای احتمالی نفرت ، آزار و اذیت و تبعیض که ممکن است بیشتر در برخی جوامع تأثیر بگذارد ،” نگاهی دقیق بیندازد. از دیگران”.

“محرمانه بودن و توانایی سازندگان ما در ارائه رضایت در مورد نحوه استفاده از اطلاعات آنها بسیار مهم است. در مطالعه توضیح خواهیم داد که چگونه از اطلاعات استفاده می شود و چگونه سازنده اطلاعات آنها را کنترل می کند. اطلاعات جمع آوری شده برای اهداف تبلیغاتی مورد استفاده قرار نخواهد گرفت و سازندگان این فرصت را خواهند داشت که در هر زمان انصراف داده و اطلاعات خود را به طور کامل حذف کنند. ”


در حال پخش:
این را نگاه کن:

YouTube اطلاعات غلط بیشتری درباره COVID-19 را ممنوع می کند ، Netflix پایان می یابد …


1:25

[ad_2]

منبع: shargh-khabar.ir

ایندکسر