[ad_1]

این مشارکتی نیست که دو طرف در ابتدا تصور می کردند.

نیکلاس

جنرال موتورز و نیکلاس تفاهم نامه ای را برای همکاری جدید بعد از آن اعلام کردند ماهها بحث دوشنبه ، اما جزئیات همچنان مبهم است. با توافق جدید ، جنرال موتورز گفت که آن را تحویل می دهد سیستم های پیل سوختی Hydrotec برای نیمه کامیون های سلول سوختی نیکولا این س remainsال باقی می ماند: چرا نیکلاس اگر قبلاً سیستم های اختصاصی توسعه داده باشد ، به فناوری GM نیاز دارد؟

من به خاطر چی تسلیم میشم نه موجود در این MR حتی جالب تر است. خبر بزرگ این است جنرال موتورز تصمیم گرفت نیکلاس باجر را نسازد. قبل از آن ، ما درباره تولد بیش از حد اتومبیل و مرگ نه چندان تعجب آور صحبت کردیم: بدون GM برای ساخت و طراحی کامیون ، نیکلاس آن را ترک کرد.

بنابراین هیچ وانت در این معامله وجود ندارد. چه چیز دیگری از دست رفته است؟ فناوری باتری و موتور. بدون تأیید GM برای ساخت Badger ، نیکلاس به باتری Ultium و تولید موتور الکترونیکی خودروساز آمریکایی دسترسی نخواهد داشت. Badger قول ترکیبی از هیدروژن و پیشرانه الکتریکی را داد تا ضمن تحویل 600 مایل ، 906 اسب بخار قدرت و 980 پوند گشتاور تولید کند. با این حال ، این به سوال آخر برمی گردد. اگر نیکلاس از قبل سیستم خود را توسعه داده یا در مرحله توسعه آن است ، چرا به GM متوسل می شویم؟ این دو در را باز گذاشتند تا نیکلاس در آینده بتواند به فناوری EV GM دسترسی پیدا کند ، اما اکنون این جدول خارج از جدول است.

جنرال موتورز همچنین از سرمایه گذاری در نیکولا در این MR تازه تاسیس خودداری می کند ، که بعد از بازی های سنگین نیکولا در وال استریت ، یک شرط امن تر است. سهام قبل از افتتاح بازار در زمان نوشتن این خبر 21٪ افت کرد.

در مورد فناوری هیدروژن جنرال موتورز ، این خانه در وسایل نقلیه کلاس 7 و 8 آینده نیکولا پیدا خواهد کرد. با این حال ، انتظار نمی رود آزمایش بتا برای این نمونه های اولیه تا سال 2022 آغاز شود. نیکلاس چنین گفت اولین نمونه اولیه Tre خود را بسازید – نیمه Iveco نوسازی شده او برای اروپا – اوایل این ماه. Tre از سیستم های پیل سوختی استفاده نمی کند. در عوض ، با باتری کشف نشده کار می کند. موتور الکتریکی نیکولا قول می دهد 248 مایل ، 644 اسب بخار قدرت و 1327 پوند گشتاور را تأمین کند. مانند معامله اول ، جنرال موتورز فقط سیستم هیدروژن خود را به کشورهای خارج از اروپا می رساند. شرکت به Roadshow تأیید کرد ، بوش همچنان تأمین کننده نیکولا در اروپا است.

جنرال موتورز و نیکولا پس از اتهامات کلاهبرداری با نیکولا به میز مذاکره بازگشتند. یک گزارش بمب ادعا می کند که این شرکت اساساً تلاش کرده است تا شرکای خود را فریب دهد تا با آن کار کنند در حالی که محصولی ارزش ارزش نمایش دارد. از آن زمان ، رئیس و شرکت آن ، ترور میلتون ، استعفا داد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و وزارت دادگستری نیز در میان ادعاها احضاریه هایی را صادر کردند ، اگرچه تحقیقات رسمی در این باره صورت نگرفت.

[ad_2]

منبع: shargh-khabar.ir