[ad_1]

gettyimages-1164137032

Tevarak Phanduang / EyeEm / گتی ایماژ

افرادی که می خواهند از معاملات آنلاین استفاده کنند ، رکورد 10.8 میلیارد دلار را خرج کرده اند دوشنبه سایبری، طبق داده های Adobe Analytics. این افزایش 15.1 درصدی نسبت به 9.4 میلیارد دلار هزینه شده در سال گذشته است و باعث می شود Cyber ​​Monday 2020 بزرگترین روز خرید آنلاین در تاریخ ایالات متحده باشد.

به گفته Adobe ، در “ساعت های طلایی” روز دوشنبه سایبری (بین 7:00 تا 11:00 بعد از ظهر) خریداران 2.7 میلیارد دلار آنلاین خرج کردند و به بالاترین نرخ خرید در هر دقیقه 12 میلیون دلار رسیدند.

تیلور شراینر ، مدیر Adobe Digital Insights ، گفت: “Cyber ​​Monday همچنان بر فصل خرید تعطیلات تسلط داشت و با وجود تخفیف های اولیه از خرده فروشان ، به بزرگترین روز خرید آنلاین در تاریخ ایالات متحده تبدیل شد.” “برای بقیه فصل تعطیلات ، ما انتظار داریم که رکورد فروش ادامه داشته باشد و وانت ها سرعت بیشتری پیدا کنند زیرا خریداران از ازدحام جمعیت و تأخیرهای احتمالی در تحویل جلوگیری می کنند.”

جمعه سیاه ، رویداد خرید سالانه روز بعد از شکرگذاری ، نیز رکورد امسال را شکست با توجه به ادوبی ، با 9 میلیارد دلار هزینه آنلاین. آخر هفته خرید تعطیلات امسال به دلیل همه گیری ویروس کرونا کمی متفاوت به نظر می رسد. بسیاری از فروشگاه ها ترجیح داده اند به جای راه اندازی برخی از بهترین فروش های آنلاین خود در چند هفته گذشته ، افتتاحیه سنتی شکرگذاری را که منتهی به روز بزرگ است از دست بدهند.

به طور کلی برای فصل خرید در تعطیلات ، Adobe تخمین می زند که هزینه های آنلاین ایالات متحده به 184 میلیارد دلار برسد که 30 درصد افزایش نسبت به سال گذشته است.

[ad_2]

منبع: shargh-khabar.ir