[ad_1]

20201202-satanm202020-3x2-0-1

تطابق دارد

اگر وظیفه یافتن مناسبتی مناسب برای شیطان را داشته باشید ، در یک شریک زندگی بالقوه به دنبال چه ویژگی هایی می گردید؟ تاریک ، دشوار و اهریمنی می تواند شروع خوبی باشد. خیلی شبیه … 2020

و این دقیقاً همان چیزی است که شیطان در یک تبلیغ تجاری جالب Match به نام Match Made in Hell ساخته و توسط ستاره ددپول و عضو هیئت مدیره Match رایان رینولدز نوشته و کارگردانی شده است.

این تبلیغ با یک شیطان قرمز داغ (نه ، او به معنای واقعی کلمه قرمز است) در جهنم بر تخت آتشین خود نشسته است ، تنها به نظر می رسد و تلفن خود را پیمایش می کند.

او با کسی مصادف شد و آنها ملاقات کردند. “دو صفر ، دو صفر؟” او تأیید می کند که زن مناسب را شناسایی کرده است. وی پاسخ می دهد: “لطفاً تا سال 2020 با من تماس بگیرید.”

این دو (با بازیگرانی چون آرون رید و ناتالی روی) با هم ارتباط برقرار می کنند که هر دو اهل جهنم هستند و ما از آنها مونتاژی دریافت می کنیم که از سال 2020 انواع مختلفی از لحظات عاشقانه مانند کار با هم در یک سالن ورزشی بسته ، لذت بردن از از یک فیلم در یک سالن خالی سینما ، سرقت رول های دستمال توالت و کلیک کردن بر روی عکس ها در مقابل آتش محل دفن زباله. این فیلم براساس نسخه ضبط شده دوباره آهنگ Love Story توسط Taylor Swift ساخته شده است.

شیطان در بیانیه ای گفت كه احتمالاً بسیاری از ما با آن مخالف هستیم و می گوید: “من نمی خواهم امسال تمام شود.”

این تبلیغ که میلیون ها بار مشاهده شده است ، یک جهنم سال را مسخره می کند و روشن می کند که پیدا کردن عشق – و خوشبختی – حتی در آبدارترین زمان ها نیز امکان پذیر است. رینولدز در بیانیه ای گفت: “ما فقط تصور می کردیم که مسابقه 2020 چگونه به نظر می رسد و این ویدیو نتیجه طبیعی و کمی تحریف شده بود.”

به عنوان بخشی از این کمپین هوشمند ، مچ حتی پروفایل های دوست یابی را برای شیطان و سال 2020 ایجاد کرد که خود را “بیشتر یک مرد خانه” معرفی می کند. در مورد ترسناک ترین کاری که او تاکنون انجام داده است ، “من هنوز روی آن کار می کنم”. آه



[ad_2]

منبع: shargh-khabar.ir