[ad_1]

img-6068

خریداران آنلاین در جمعه سیاه رکورد 9 میلیارد دلار هزینه کردند.

آلینا بردفورد / CNET

طبق گفته Adobe Analytics ، هزینه های آنلاین جمعه سیاه به رکورد 9 میلیارد دلار در سال جاری رسیده است ، زیرا همه گیرها مصرف کنندگان تشنه تجارت را مجبور می کنند تا از یک فروشگاه شلوغ از فروشگاه های شلوغ پرهیز کنند.

هزینه های مصرف کننده اینترنت روز بعد از روز شکرگذاری 21.6 درصد افزایش یافت و پس از دوشنبه سایبری سال گذشته به دومین روز بزرگ آنلاین در تاریخ ایالات متحده تبدیل شد. انتظار می رود دوشنبه سایبری امسال بزرگترین روز خرید آنلاین در تاریخ ایالات متحده باشد ، Adobe پیش بینی کرده است که خریداران نزدیک به 11 میلیارد دلار هزینه می کنند.

جمعه سیاه امسال به دلیل همه گیری کمی متفاوت به نظر می رسید. بسیاری از فروشگاه ها ترجیح داده اند به جای اینکه بهترین فروش آنلاین خود را از چند هفته گذشته آغاز کنند ، شب افتتاحیه سنتی شکرگذاری را که منتهی به روز بزرگ است از دست بدهند. این تغییرات برای جلوگیری از تجمع خریداران در فروشگاه ها ایجاد شده است ، که به طور بالقوه می تواند باعث شیوع ویروس کرونا شود.

بیشتر بخوانید: یافتن بهترین معاملات برای دوشنبه سایبری

حتی عادات خرید مصرف کنندگان در جمعه سیاه امسال کمی متفاوت بود.

“کنسول ها ، تلفن ها ، دستگاه های هوشمند و تلویزیون های جدید که خریدهای جمعه سیاه سنتی هستند ، امسال با خریدهای غیرمعمول جمعه سیاه مانند مواد غذایی ، پوشاک و الکل که قبلاً در فروشگاه خریداری شده بود ، محلی برای خرید آنلاین به اشتراک می گذارند.” تیلور شراینر ، مدیر Adobe Digital Insights ، در بیانیه ای گفت.

Adobe دریافت که خریداران جمعه سیاه به طور متوسط ​​در هر دقیقه 6.3 میلیون دلار یا هر نفر 27.50 دلار هزینه می كنند. مصرف کنندگان 3.6 میلیارد دلار خرید از طریق تلفن های هوشمند خود انجام داده اند که 25٪ بیشتر از سال گذشته است که 40٪ کل هزینه های آنلاین را نشان می دهد. بلند شدن کالاها در حاشیه 52 درصد افزایش یافت زیرا خریداران آنلاین سعی در جلوگیری از خرید داشتند.

Adobe گفت ، از جمله لوازم الکترونیکی پرفروش می توان به Apple AirPods و ساعت ، آمازون اکو و سامسونگ اشاره کرد. سایر محصولات پر تقاضا در سال جاری نیز گنجانده شده است چرخ داغ ، هاوربرد و مجموعه های لگو.

[ad_2]

منبع: shargh-khabar.ir