[ad_1]

بیشتر صنعت خودروسازی متمرکز بر کوچک سازی موتورهای خود برای صرفه جویی در مصرف سوخت و بسته بندی بهتر است. با این حال ، فورد در مقابل این ایده پرواز می کند موتور کامیون 7.3 لیتری که با جریان سازگار باشد کامیون های فوق العاده وظیفه.

این موتور – ملقب به گودزیلا – از Ford Performance به عنوان موتور جعبه ای نیز در دسترس است. این دلایل به دلایل مختلفی برای علاقه مندان به عملکرد هیجان انگیز است ، اما گودزیلا هنوز موتور استاندارد کامیون آخر روز است. فورد در حال کار بر روی چیزی است که می تواند آن را تغییر دهد و طبق ویدیویی که در ماه نوامبر توسط Performance Racing Industry منتشر شد ، آن را Megazilla می نامند.

فورد از هیچ جزئیاتی در مورد پروژه Megazilla چشم پوشی نمی کند ، اما بر اساس آنچه درباره نسخه استاندارد می دانیم ، می توانیم تصور کنیم که مهندسان Ford Performance چگونه آن را بهبود می بخشند. اولین منطقه ای که انتظار داریم تغییر کند بلوک چدن خواهد بود. البته ، این برای طول عمر عالی است ، اما وزن زیادی هم دارد (موتور خودش یک گوشت خوک 580 پوند است).

Megazilla قفل شده با آلومینیوم از نظر عملکرد منطقی تر است و مطمئناً به موتورهای LS سری LS اجازه می دهد تا درآمد کسب کنند. ما تعجب نخواهیم کرد اگر فورد القا forced اجباری را به شکل کمپرسور به موتور اضافه کند. این می تواند پاسخی عالی به حیات وحش FCA باشد موتور جعبه هلیله و 1000 اسب بخار آن در خارج از جعبه است.

علاوه بر اخبار مگزیلا ، فورد همچنین در حال کار بر روی نسخه ای با جعبه دنده دستی در بسته کنترل گودزیلا است که به شما امکان می دهد هر نوع دنده ای را که صلاح می دانید به جای ماندن با گیربکس اتوماتیک کامیون ، پشت موتور بکشید ، اکنون است.

ما از Ford Performance جزئیات بیشتری را جویا شدیم ، اما زمان انتشار را نشنیدیم.

موتور استاندارد فورد از گودزیلا هم اکنون با قیمت 8150 دلار (به استثنای پکیج کنترلی که باعث کار همه الکترونیک ها می شود) از فورد پرفورمنس برای فروش در دسترس است.

اگر نگهدارنده های خود را داشته باشید ، موتور گودزیلا را در آن قرار می دهید؟

[ad_2]

منبع: shargh-khabar.ir