[ad_1]

Oculus Quest 2

فیس بوک برای خرید Oculus VR در سال 2014 تا 3 میلیارد دلار هزینه کرد. اکنون در حال بررسی نحوه کنار آمدن با رقابت است.

اسکات استین / CNET

Oculus VR هنگامی که هدفون های Rift خود را در سال 2012 معرفی کرد ، به احیای صنعت واقعیت مجازی کمک کرد. سپس فیس بوک این شرکت را در سال 2014 با قیمت 3 میلیارد دلار خریداری کرد. او اکنون یکی از بزرگترین بازیگران در صنعت است – و طبق گزارشات وزارت دادگستری قصد دارد رفتار ضد رقابتی را بررسی کند.

بر اساس گزارش روز پنجشنبه بلومبرگ ، اعتقاد بر این است که مارک زاکربرگ ، غول رسانه های اجتماعی ، مرکز تحقیقات واحد ضد انحصاری وزارت دادگستری ایالات متحده در مورد چگونگی مدیریت موقعیت خود به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان صنعت است. نکته ، طبق این گزارش ، که منابع ناشناس را ذکر می کند ، این است که فیس بوک از قدرت بازار و منابع عظیم خود به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی جهان برای بیرون راندن شرکت هایی که بازی ها یا خدمات رقیب تولید می کنند ، استفاده می کند.

بلومبرگ گفت: “این ایده امیدوار کننده ترین ایده ها را کپی می کند ، از قیمت پایین تر برای دستگاه های خود استفاده می کند و برای برخی از برنامه ها در این سیستم عامل دشوار است.”

این اقدام آخرین مورد از تحقیقات انجام شده توسط قانونگذاران و نهادهای نظارتی در سراسر جهان است و رفتار این شرکت را به عنوان یکی از بزرگترین شرکتها و بزرگترین شبکه اجتماعی جهان بررسی می کند. کنگره ایالات متحده به تازگی تحقیقات در مورد معاملات ضد انحصاری این شرکت را به اتمام رسانده و برخی از نمایندگان مجلس از فیس بوک انتقاد کرده اندکپی کردن ، به دست آوردن ، کشتنرویکرد به رقابت. آنچه را که می توانید کپی کنید ، آنچه را که نمی توانید بخرید و تمام رقبای دیگر را در این راه بکشید.


در حال پخش:
این را نگاه کن:

زاکربرگ: اگر ما به نوآوری ادامه ندهیم ، کسی …


4:47

مایکروسافت نیز رویکرد بی امان مشابهی را در پیش گرفته است که به آن کمک می کند تا به بزرگترین سازنده نرم افزار در جهان تبدیل شود. انحصار ، به گفته قاضی که روند ضد انحصار را کنترل می کند دو دهه پیش روش های تهاجمی فیس بوک به آن کمک کرده است تا به شبکه اجتماعی غالب تبدیل شود ، با بیش از 2.7 میلیارد نفر حداقل یک بار در ماه از محصولات آن استفاده می کنند. این از هر سه نفر در دنیا یک نفر و بیش از نیمی از جمعیت آنلاین جهان است.

تحقیقات DOJ به این موارد می افزاید لیست طولانی بر سردرد زاک و شرکت قائم هستند، از مبارزه با سخنان نفرت در خدمت او ، تا کاهش سرعت گسترش اطلاعات غلط ، تا پاسخ به سوالات مقامات دولتی. اما این اقدام DOJ می تواند پیامدهای گسترده ای برای بخش Oculus فیس بوک داشته باشد ، که زاکربرگ می گوید یکی از بزرگترین شرط بندی های این شرکت در مورد آینده رایانه ها است.

antitrust-شنیدن-art.png

آمازون ، اپل ، فیس بوک و گوگل تنظیم کنندگان و قانونگذاران در سراسر جهان را هدف قرار می دهند که نگران قدرت و نفوذ شرکت ها هستند.

CNET

در حالی که زاکربرگ از آینده ، پر از دنیای مجازی که ما برای آموزش ، ارتباطات و سرگرمی استفاده می کنیم ، هیجان زده است ، در حال حاضر همه چیز در اینجا خوب پیش نمی رود. واقعیت مجازی هنوز یک صنعت نوپا و تا حدودی دشوار است و انتظار می رود در سال جاری حدود 6.7 میلیارد دلار فروش داشته باشد. این در حال رشد است ، اما در مقایسه با بازارهای تلفن و رایانه لوحی که بسیار پرکاربرد است ، یک خطای گرد است.

بعلاوه ، امروزه شرکتهای زیادی هدفون را برای واقعیت مجازی به مردم نمی فروشند. HTC هدفون های Vive را با قیمت 699 دلار تهیه می کند. بازی ساز Valve که با قیمت 499 دلار به فروش می رسد فهرست مطالب؛ و سونی ، با PlayStation VR خود با قیمت 299 دلار.

فیس بوک 299 دلار Oculus Quest 2 می فروشد که یکی از بهترین هدفون های بازار به حساب می آید. اسکات استین از CNET نوشت: “امسال دیگر فضای خنک کننده قابل حمل من ، ورزشگاه جادویی کوچک من ، فضای فرار من بود.” بررسی دستگاه. CNET آن را انتخاب سردبیر نیز خواند.

[ad_2]

منبع: shargh-khabar.ir