[ad_1]

yt-unboxing-xbox-7

مایکروسافت به خصوص برای بخش بازی های ویدیویی Xbox خود سرمایه گذاری زیادی در بازی های ویدیویی می کند.

CNET

طبق بیانیه ای در وب سایت این شرکت ، مایکروسافت وب سایت بازی های esports Smash.gg را خریداری کرده است. این سایت به افراد کمک می کند تا مسابقات بازی را سازماندهی و مدیریت کنند.

Smash.gg در وب سایت خود تحت عنوان “Smash.gg توسط مایکروسافت خریداری شده است!” نوشت: “از زمان راه اندازی ما در سال 2015 ، هدف ما ساخت صحنه های سایبری فعال در اطراف بازی هایی است که مردم دوست دارند بازی کنند” ، این شرکت گفت سرویس به کار خود ادامه خواهد داد

مایکروسافت این خرید را تأیید کرد از طریق نام تجاری خود MSN Esportsکه هنگام بازی مسابقات زنده و ورزشکاران محبوب را پخش می کنند. این شرکت از بیان مبلغ پرداختی خودداری کرد.

Smash.gg قبلاً از مایکروسافت به عنوان یک شرکت همکار نام برده است.


در حال پخش:
این را نگاه کن:

PS5 در مقابل Xbox Series X: بهترین مقایسه


15:36

این حرکت آخرین روشی است که مایکروسافت در حال گسترش بازی های خود است. بخش Xbox آن ، که کنسول های بازی و عناوین برجسته ای مانند حق نسخه برداری جنگ فضایی Halo 2001 را ارائه می دهد ، یکی از بزرگترین بازیکنان در بیش از 120 میلیارد دلار صنعت. مایکروسافت همچنین هزینه های زیادی برای خرید سازندگان اصلی بازی های ویدیویی از جمله هزینه کرده است 2.5 میلیارد دلار برای بازی جهانی Minecraft در سال 2014 ؛ 7.5 میلیارد دلار برای سازندگان Fallout ، Doom و The Elder Scrolls ZeniMax Media امسال. و تصرفات در چند سال گذشته سازندگان کوچکتر بازی.

با این حال ، همه خریدهای بازی های مایکروسافت به راحتی پیش نرفته است. مایکروسافت خرید سرویس پخش بازی Beam در سال 2016 برای رقابت با Twitch.tv محبوب آمازون ، هر دو برای افرادی طراحی شده اند که هنرمندان ، جوانب مثبت و طرفداران بازی های آنلاین را به صورت آنلاین تماشا می کنند. مایکروسافت خدمات را به عنوان میکسر تغییر نام می دهد و قابلیت های خود را در کنسول بازی ویدیویی Xbox تعبیه کرد. در نهایت، همزن موفق به جبران نشدو مایکروسافت در اوایل سال جاری سرویس را خاموش کردند.

همچنین مشاهده کنید: Xbox Series X در مقابل Xbox Series S: همه چیز در مورد 4K در مقابل 1440 است



[ad_2]

منبع: shargh-khabar.ir