[ad_1]

gettyimages-1228710953

TikTok در میانه فشار برای شفافیت است.

تصاویر رافائل انریکه / گتی

به نظر می رسد در طول سال 2020 آینده TikTok در معرض خطر باشد. دولت ترامپ با استناد به نگرانی های امنیتی داده ها برای کاربران آمریکایی TikTok ، تلاش کرد (و نتوانست) این سیستم عامل را ممنوع کند. و اکنون دولت شرکت مادر چینی Bytedance را مجبور به فروش عملیات برنامه ویدیویی آمریکایی در یک فرم کوتاه کرده است.

اما به نظر نمی رسد بلیک چندلی ، معاون راه حل های تجارت جهانی TikTok ، تحت تأثیر این حماسه قرار گیرد. او که در کنفرانس فناوری مجازی Web Summit صحبت می کرد ، به نظر می رسید که در حال کار بر روی یک راه حل آرام است.

وی گفت: “ما روزانه با دولت درمورد امنیت این داده ها گفتگو می كنیم و اطمینان حاصل می كنیم كه مردم با آن احساس راحتی می كنند ، بنابراین ما این كار را ادامه خواهیم داد.” “تنها چیزی که بارها و بارها از ما خواهید شنید این است که ما می خواهیم شفاف ترین و مسئول ترین ملک در فضا باشیم.”

آ چالش اصلی TikTok از آنجا که محبوبیت آن در ایالات متحده افزایش یافته است ، به ویژه در میان نوجوانان و افراد 20 ساله ، این امر به مقامات اطمینان می دهد که داده هایی که برای کاربران در ایالات متحده ذخیره می کند در دسترس دولت چین نیست. فروش عملیات TikTok ایالات متحده به Walmart و Oracle به عنوان راه حلی برای از بین بردن این ترس تحسین شد و ByteDance تا روز جمعه مهلت دارد تا معامله را خاتمه دهد.

در مورد چندلی ، او می گوید نگرانی اش مربوط به کاربران TikTok است.

وی گفت: “بدیهی است که ما برای یافتن راه حلی که واقعاً به آن متعهد باشیم ، با دولت همکاری نزدیک خواهیم کرد.” “اما در پایان ، واقعاً به ما بستگی دارد که برای جامعه خود ، برای ابراز وجود و خلاقیت خود بجنگیم.”

TikToks در مقابل با اينكه

چندلی در ژانویه 2020 از فیس بوک به TikTok پیوست ، جایی که بیش از 12 سال در آنجا کار می کرد. وی در طی پنل پخش وب خود ، انرژی و فرهنگ TikTok و سرعت تولید محصولات این شرکت را با فیس بوک در سال 2007 یا 2008 مقایسه کرد. وی گفت: “ما هر روز می شکنیم.”

وقتی اینستاگرام ، متعلق به فیس بوک ، از Snapchat تقلید کرد و ویژگی Stories را که از آن زمان در فیس بوک راه اندازی شده است ، اضافه کرد ، چندلی در فیس بوک بود. فیس بوک اکنون TikTok را با افزودن ویژگی Reels خود به اینستاگرام هدف قرار داده است. به نظر می رسید که چاندلی در مورد تهدید بالقوه قرقره ها آرام است. وی گفت: “خواهیم دید که این اتفاق چگونه می افتد.” “گوگل پلاس در طول روز همان کار را با فیس بوک انجام داد. به دلیل اینکه آنها از نظر اجتماعی درک نمی کردند ، نتوانست همان جادو را بگیرد.”

چاندلی افزود ، تفاوت اصلی TikTok با فیس بوک این است که فیس بوک و تمام محصولات آن بر اساس گرافیک اجتماعی ساخته شده اند ، که به گفته وی ، فیس بوک بهتر از هر کس دیگری در جهان این کار را انجام می دهد. در همین حال ، TikTok بر اساس “نمودار محتوا” یا “نمودار علاقه” ساخته شده است. وی گفت: “نحوه ایجاد و کشف محتوا توسط مردم کمی متفاوت است.” “این سریعتر اتفاق می افتد و ما برای رشد به این محافل اعتماد نمی کنیم.”

چندلی گفت به همان اندازه که در مورد فیس بوک نگران استارتاپ ها بود به همان اندازه نگران بود. وی با اشاره به مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ گفت: “من به مارک و تیم آنجا احترام زیادی قائلم.” “من یک دهه را در آنجا گذراندم و دیدم که آنها چقدر می توانند کار کنند ، بنابراین نمی گویم ما نگران نباشیم. اما ما در کار هستیم و می خواهیم روی توانایی های خود ، روابط خود با تأثیرگذاران تمرکز کنیم ، ما در حال ساخت مارک هایی هستیم که مارک ها را معرفی می کنند. در این محیط به روشی کاملاً طبیعی و معتبر. “

[ad_2]

منبع: shargh-khabar.ir