[ad_1]

افزودن تبلیغات غیر مجاز خودروهای دست دوم یکی از راه های دستیابی به مصرف کنندگان حساس به قیمت است که قیمت خودروها همچنان رو به افزایش است.

هوندا

از هوندا به روشی جدید استفاده خواهد شد. این خودروساز ژاپنی مدتهاست که مدلهای مجاز شبکه فروشنده خود (CPO) را در وب سایت HondaCertified.com خود به بازار عرضه کرده است ، اما اکنون این پیشنهادات را به خودروهای قبلاً فاقد اعتبار نیز ارائه می دهد. این شرکت ادعا می کند اولین خودروساز تولید انبوه است که گام برداشته است. این اقدام بخشی از تلاش برای هدفگیری بهتر خریداران جوان و بار اول است که با افزایش قیمت خودروهای جدید روبرو هستند و به دنبال گزینه های دیگری هستند. طبق گفته دان رودریگز ، مدیر بازاریابی اتوماتیک ملی هوندا ، این خودروساز “… بازار خودروهای دست دوم را فرصتی عالی برای ایجاد روابط جدید برای برند هوندا و فروشندگان ما می داند. این همچنین به شهرت هوندا در زمینه کیفیت کمک می کند. و قابلیت اطمینان باعث می شود که خودروهای ما در بازار خودروهای دست دوم دارای ارزش بیشتری باشند. “

خودروهای دارای گواهینامه HondaTrue کلیه پیشرفته ترین وسایل نقلیه ای هستند که مورد بازرسی ، تمیزکاری و تضمین قرار گرفته اند (7 سال / 100000 مایل برای پیشرانه و حداکثر 5 سال / 86000 مایل برای پوشش بدون پوشش) ، همراه با سایر مزایا ، از جمله کمک های کنار جاده ای و خدمات دربان. برعکس ، این خودروهای دست دوم “عادی” ، کامیون و SUV بدون گذراندن این مراحل بازرسی و صدور گواهینامه به موجودی وب سایت هوندا اضافه می شوند و ممکن است قدیمی تر باشند – حداکثر 10 سال مدل قبلی. البته مزیت این است که خرید چنین وسایل نقلیه باید ارزان تر از معادل CPO آنها باشد.

خریداران نمی توانند این وسایل نقلیه را بصورت آنلاین خریداری کنند ، اما این خودروساز می گوید که ابزار خرید این برند به مشتریان این امکان را می دهد “بیشتر مراحل خرید … به صورت دیجیتالی” را انجام دهند. این روند صنعت خودرو را دنبال می کند تا مصرف کنندگان را قادر سازد بیشتر مراحل انتخاب و خرید وسیله نقلیه را به صورت دیجیتالی انجام دهند – پیشرفتی که در طی پاندمی ویروس کرونا برای تسهیل تجربه خرید راحت تر و راحت تر.

تبلیغات وسایل نقلیه هوندا در HondaCertified.com

لیست های غیرمجاز اتومبیل های دست دوم به جای آگهی های آبی ، با آگهی های خاکستری در وب سایت قرار می گیرند.

هوندا

فقط وسایل نقلیه دست دوم هوندا واجد شرایط این تبلیغات هستند و فروشندگان اکنون باید لیست CPO خود را در وب سایت حفظ کنند تا موجودی عادی و غیرمجاز خود را اضافه کنند. طبق گفته رودریگز ، هیچ هزینه و هزینه اضافی در ارتباط با فروشندگان یا مصرف کنندگان وجود ندارد و همه شرکای حق رای شرکت کننده در برنامه فروش افقی هوندا می توانند به طور خودکار شرکت کنند. اولین لیست از این لیست های غیر CPO هفته گذشته راه اندازی شد.

ایده جستجوی غیرمجاز آکورد، مدنی، CR-V یا خط ریج در وب سایتی به نام “HondaCertified.com” غیر شهودی است ، اما هوندا با تمایز لیست ها از طریق فیلترها و توضیحات اضافی ، گام هایی را برای مقابله با سردرگمی احتمالی برداشته است. رودریگز می گوید ، “… … این با پیشرفت برنامه تکامل یافته و ساده می شود.” وب سایت پیش فرض در حال حاضر لیست های وسایل نقلیه CPO را لیست می کند ، اما خریداران می توانند وسایل نقلیه دست دوم جداگانه و غیر مجاز را جدا کنند.

در مورد خرید مدل های غیر CPO از برند لوکس هوندا ، Acura ، رودریگز هوندا می گوید Roadshow ، “ما در حال حاضر بر روی راه اندازی اتومبیل های دست دوم برای مارک هوندا تمرکز کرده ایم … اما Acura نیز همین روند را در هفته های آینده دنبال خواهد کرد.”


در حال پخش:
این را نگاه کن:

هوندا CR-V هیبرید 2020 یک انتخاب عالی است


7:43

[ad_2]

منبع: shargh-khabar.ir