[ad_1]

همه ما از طریق Zoom ، Webex یا Teams به شرکت در رویدادها و کنفرانس ها عادت می کنیم. این کار مفید است ، اما همان سوار شدن به هواپیما برای شرکت در یک رویداد بسیار تولید شده نیست که در آن فقط تمرکز شما باشد و شما توسط هزاران نفر دیگر احاطه شده باشید که ضروری بودن آن را قبول دارند. حالا چی؟

باب پریست-هک ، مدیرعامل فریمن ، شرکتی که شاید نام او را نمی دانید اما بزرگترین تولید کننده رویدادها ، کنفرانس ها و نمایشگاه هایی است که می شناسید ، از جمله: “واقعاً هیچ جایگزینی برای رو در رو بودن وجود ندارد”. CES “به محض اینکه انجام این کار ایمن باشد ، شاهد یک رویکرد یکپارچه با استفاده از رویدادهای دیجیتال برای دستیابی و استفاده از کیفیت و عمق شخصی خواهیم بود.”

کنفرانس اصلی

قبل از همه گیری ، کنفرانس ها و رویدادها به شدت جلا داده می شدند. چگونه می توان برخی از این موارد را به نسخه های آنلاین پایین تر خود وارد کرد؟

فریمن

این می تواند باعث افزایش حضور در مراسم به طور کلی شود ، در حالی که هوا را از بالا شخصاً بالا می برد. پریست-هک می گوید: “من می گویم كه ما از رسانه های دیجیتال برای اهداف دیگری غیر از شخصی استفاده می كنیم.” “من معتقدم که رویداد شخصی در حال انحصاری شدن است.” این مفهومی است که در گذشته برای برخی از نمایش های مهم جذاب بوده است ، زیرا موفقیت آنها تهدید به از دست دادن تمرکز می شود. غرفه داران معمولاً می خواهند افراد مناسب به غرفه یا صحنه خود بیایند ، نه لزوماً بیشتر مردم.

رویدادها با م componentلفه آنلاین چیز جدیدی نیستند ، اما پریست-هک می گوید این همه گیری باعث افزایش آگاهی از نحوه اتصال طرف دیجیتال به سمت شخصی شده است. “حتی قبل ازکووید، ما می دانستیم که رویدادهای مجازی شماره یک ابزار بازاریابی برای رویدادهای شخصی است. او می گوید وقتی محتوا را بصورت آنلاین امتحان کنم ، می خواهم بیشتر داشته باشم ، بنابراین ثبت نام “برای نسخه شخصی” افزایش می یابد.

اما اگر امسال در یک نسخه آنلاین از یک رویداد شخصی شرکت کرده اید و احساس رضایت خاطر ندارید ، تنها نیستید. برخی از وقایع در ابتدای همه گیری اساساً یک بیل بودند ، و برنامه های شخصی آنها را به صورت آنلاین و ذهنی منتقل می کردند. پریست-هک می گوید: “اما همه ما در حال رشد هستیم و واقعاً می فهمیم كه مردم چرا آنجا هستند.” “بیشتر افرادی که در رویدادهای دیجیتال شرکت می کنند ، بیشتر به دنبال شبکه می روند ، بنابراین ما باید این رسانه را به گونه دیگری برنامه ریزی کنیم.”

شبکه سازی در یک کنفرانس

این برای شبکه شخصی است ، برای دانش آنلاین است. به همین سادگی نیست ، اما این آگاهی رو به رشد است که ما تقریباً به صورت حضوری و بصورت آنلاین ارتباطات جدید برقرار نمی کنیم.

فریمن

چه زمانی وقایع شخصی واقعاً از سر گرفته می شوند؟ مطالعه خود فریمن بازگشت تدریجی در تابستان و پاییز 2021 را نشان می دهد ، که با توجه به میزان حضور بیش از ساختار نمایش متفاوت است: متخصصان بهداشت و درمان تحت تأثیر بحران ممکن است با سرعت بیشتری به زنجیره کنفرانس برگردند ، به عنوان مثال فروشندگان اتومبیل به محض تعیین شرایط آماده فروش مجدد در کف درخشان نمایشگاه هستند.

باب پریست-هک از فریمن دیدگاه های بیشتری با Brian Cooley از CNET در راه بازگشت به تجارت رویداد به اشتراک گذاشت. همه آنها را در ویدیوی بالا بشنوید.


now-what-I-live-with-telemedicine-00-26-07-17-still001

حالا چه مجموعه ای از مصاحبه های ویدئویی با رهبران صنعت ، افراد مشهور و افراد با نفوذ است که شامل روندهای تأثیرگذار بر تجارت و مصرف کنندگان در “عادی جدید” است. در دنیای ما همیشه تحولی ایجاد خواهد شد و ما اینجا خواهیم بود تا در مورد چگونگی پیمایش همه اینها بحث کنیم.

[ad_2]

منبع: shargh-khabar.ir