پیستون اهمیت حرکات خود (به سمت پایین) نخست منجر ورود هوا و یا این که ادغام هوا و سوخت به باطن سیلندر میشود، بعد سبب فشرده شدن ادغام ذکر شده گشته و در ضمن به نحو راضی بودن چکیده (هنگام حرکت به سمت بالا) از نشت کردن گازها خودداری میکند. حلقه ها در یک نقطه بریدگی دارا هستند در سرانجام می اقتدار آن ها را به جهت کارگزاری بر روی پیستون باز کرده و آن گاه در زمان قرار دادن پیستون در سیلندر آن ها را توده کرد. درحالیکه پیشرانههای احتراق داخلی مرسوم گوشه ای از انرژی تولیدی خود را صرف پمپاژ ادغام سوخت و هوا به درون و تخلیه گازهای خروجی به خارج میکنند.از گزاره مزایای پیشرانه OPE می توان به آلایندگی ناچیز (به لطف سیستم احتراقی GCI) و تولید سادهتر و ارزانتر پیشرانه نسبت به نمونههای معمولی اشاره کرد؛ چون سرسیلندر و مجموعه سوپاپها در این طرح حذف میگردند و دیگر نیازی به آنها نیست.حذف سرسیلندر دلیلی هست که سبب ساز کاهش مساحت تراز نسبت به حجم پیشرانه و کمتر تلفات حرارتی میشود، در نتیجه انرژی بیشتری از احتراق به انرژی مکانیکی تبدیل می‌گردد (بازده حرارتی بالا). در هر قسمتی از شیرون که متریال تیتانیوم، منیزیم و آلومینیوم استعمال نشده باشد، باید انتظار فیبر کربن را داشت. در هر کالیپر ترمزهای جلو، ۴ لنت آلومینیومی و ۸ پیستون تیتانیومی و در کالیپرهای ترمز عقب ۶ پیستون وجود دارد. در تمام تیپهای اتوماتیک رینگ 16 اینچی آلومینیومی جایگزین رینگهای 15 اینچی فولادی شده است. جالب هست بدانید که درصورت گشوده کردن و قرار دادن کل فیبرهای به کار گیری شده در شاسی یکپارچه کنار هم، مسافتی هم اندازه ۹ برابر فاصلهی فی مابین زمین تا کرهی ماه اشغال میشود. تغییرات ریز و درشت بسیاری در بخشهای متعدد انجام شد که به کارگیری از متریال کامپوزیت یک عدد از مهمترین مورد ها آن است. یکی از قطعات موتوری خودروها رینگ پیستون آن است. یکی از از مزایای کمپانی ما عدم انحصار و اقتدار ساخت اشکال قطعات موتور اهمیت توجه به نیازمندیهای مشتریان ارجمندمان است. در شرایط استاندارد، ارتفاع شیرون ۱۲۱ سانتیمتر هست که البته اهمیت توجه به حالتهای متعدد رانندگی و دستیابی به داونفورس قابل قبول، مدام در اکنون تغییر و تحول است. بهطور کلی ۵ شرایط رانندگی متعدد در شیرون تعبیه شده می باشد تا اساسی تغییر‌و تحول تنظیمات فرمان برقی، امداد فنرهای برقی، سیستم تمام چرخ محرک، طول شاسی، دیفرانسیل عقب برقی، سیستم آیرودینامیک، سیستم در دست گرفتن چسبندگی، سیستم در دست گرفتن پایداری (ESC)، ترمز و سیستم مدیر فشار تایرها بهترین تجربهی ممکن سواری در مسیرهای شرکت پیستون ماشین تبریز متفاوت مهیا شود. ۳ رادیاتور به جهت روغن موتور، روغن گیربکس و روغن دیفرانسیل محور عقب به اضافهی ۲ رادیاتور برای مبدل حرارتی آبی/هوایی و یک رادیاتور روغن هیدرولیک، مجموع رادیاتورهای شیرون را به ۱۰ عدد میرسانند تا در هر دقیقه، ۸۰۰ لیتر آب در قلب بزرگ شیرون چرخش پیدا کند.. بهلطف سیستم تمام چرخ محرک و قفل دیفرانسیل عقب الکترونیکی حیاتی تنظیمات آزادتر سیستم در اختیار گرفتن پایداری، امکان گمراه نمودن محور عقب و لذت بردن از دریفت هم در هایپرکار یگانه ممکن میشود. برخلاف ویرون، در شیرون از سیستم تایر پنچر رو PAX میشلن که نیازمند فرآیند مختص ردوبدل بوده به کارگیری نشده است. متخصصان شرکت ایتالیایی دالارا به جهت ساخت هر شاسی یکپارچهی شیرون، ۴ هفته دوران نیاز دارا هستند تا مقاومت پیچشی ۵۰ هزار نیوتنمتر بر جايگاه و استحکام خمشی ۰.۲۵ میلیمتر بر بدن تضمین شود؛ این اعداد مشابه تکنولوژی استعمال شده در خودروهای مسابقهای LMP1 هستند. مدار دارای از یک رادیاتور مرکزی و ۲ رادیاتور جانبی تشکیل شده هست تا در زمانه ۳ ثانیه، گردش ۳۷ لیتر آب فارغ از ایراد قابلیت پذیر باشد. چنانچه علت بروز همین مشکل بخاطر یاتاقان سر پهناور شاتون بوده باشد ضروری است که بیرینگهای میل لنگ و بخش های نشت بندی کننده آن را تعویض نمائید. ادله همین تفاوت اینست که مواد بکار رفته در پیستونهای اتومبیلها اهمیت وزن سبکتر خود اجازه عمل در سرعتهای بیشتر و انعطاف پذیری در سرعتهای مختلف را به پیستونها میدهند. بدیهی ست که در بلوک سیلندر یک خودرو ، به تعداد پیستون های آن بوش سیلندر تعبیه شده هست به این ترتیب هرچقدر تعداد پیستون های یک اتومبیل بخش اعظم شود ، حجم و اندازه بلوک سیلندر آن خودرو نیز افزایش پیدا می کند. ولی برای رسیدن به مرحله ایدهآل فرمانپذیری، سواری راحت و غایت شتاب قابل قبول، گروه مهندسی میشلن و بوگاتی بیش از ۲۰۰ ست تایر را مصرف کردند تا کالا آخری تولید شد. در سرعت ۴۲۰ km بر ساعت حدود ۳۰۰۰ نیروی جی به قطر تایر وارد میشود، بدین ترتیب این قطعهی ریز ۷.۵ کیلوگرم وزن خواهد داشت. اهمیت خواهش سرویس از طرز رگلاژ، دیگر احتیاجی به مراجعه به تعمیرگاه سوای اطلاع از سر و صدا و یا این که بسته بودن آن نخواهید داشت. همانطور که والاس اشاره میکند، نهایت شتاب ۴۲۰ بهدلیل ایمنی سرنشینان انتخاب شده میباشد و شیرون بضاعت و توان وصال به سرعتهای بالاتر را خواهد داشت. در آخر موقعیت رانندگی نهایت شتاب قرار دارد که برای فعال کردن آن به سوییچ مخصوص نیاز است. در این شرایط که غایت سرعت به ۳۸۰ km بر ساعت محدود میشود، قابلیت و امکان تجربهی ۱.۵ نیروی جی وجود دارد. اساسی رسیدن به سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت، حالت رانندگی استاندارد (EB Mode) بهصورت اتومات فعال میشود.حالت رانندگی لیفت (Lift) ارتفاع شیرون را اکثر می نماید (در سرعتهای کاهش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت) تا عبور از سرعتگیرها و دستاندازها آسانتر شود.

ایندکسر