چگونه نیروگاه جدید سوخت الکترونیکی پورشه می تواند زمینه ساز یک خودروی کلاسیک و بدون گناه باشد


اگر پورشه راه خود را داشته باشد ، 911 کلاسیک شما می تواند گاز مصنوعی تولید شده پایدار را مکش کند قبل از اینکه بدانید.

پورشه

پورشه و زیمنس انرژی از برنامه اتصال سلاح به کارخانه جدید سوخت الکترونیکی خبر داده اند. شرکت های آلمانی می گویند که این طرح آزمایشی به اولین کارخانه تولید سوخت مصنوعی خنثی با کربن منجر می شود. این تاسیسات در تلاش است تا از انرژی باد شدید کشور که برای تأمین انرژی پایدار نیروگاه استفاده می شود ، در جنوب شیلی واقع شود.

این طرح به مرحله اولیه تولید آزمایشی برای تولید حدود 130،000 لیتر سوخت – بیش از 34،000 گالن – از اوایل سال 2022 نیاز دارد. مراحل اضافی نیاز به افزایش شدید به 55 میلیون لیتر تا سال 2024 (بیش از 14.5 میلیون گالن) تا سال 2024 دارد. و 550 میلیون لیتر (145 میلیون گالن) تا سال 2026.

انرژی باد الکترولیزرها را افزایش می دهد تا آب را به هیدروژن و اکسیژن جدا کند. سپس CO2 از هوا فیلتر شده و با هیدروژن فوق الذکر تصفیه می شود و متانول مصنوعی می دهد. یک پروسه ثبت متانول بنزین با مجوز از اکسون موبیل منجر به تولید گاز الکترونیکی می شود. پورشه می گوید که سوخت مایع بدون تغییر در تمام اتومبیل های آن از جمله ایمن خواهد بود مدل های کلاسیک.

پورشه ، که در ابتدا حدود 20 میلیون یورو (تقریباً 24 میلیون دلار ، 18 میلیون پوند انگلیس یا 33 میلیون دلار استرالیا) سرمایه گذاری کرد ، ایجاد بنزین خنثی از کربن را به عنوان مکمل انگیزه صنعت خودرو برای الکتریکی شدن به جای رقابت می داند. . کارمندان این شرکت قبلاً نوشته اند که پورشه قصد دارد 50٪ از اتومبیل های جدیدی را که ارائه می دهد تا سال 2025 با استفاده از هر دو فناوری برقی و هیبریدی باتری برق تولید کند. اما این خودروساز آلمانی هنوز پتانسیل سوخت های مصنوعی را برای تأمین انرژی تمام مدل های گازی مجهز به گاز – به ویژه پورشه – به ویژه در مناطقی از جهان که توسعه زیرساخت های شارژ اتومبیل برقی مشکل ساز است ، می داند.

این نیروگاه جدید سوخت الکترونیکی با نام هارو اونی در شیلی ساخته خواهد شد تا از انرژی باد قوی و پایدار این کشور بهره ببرد.

پورشه / زیمنس انرژی

در جریان یک میزگرد رسانه مجازی در روز چهارشنبه ، مایکل اشتاینر ، عضو هیئت تحقیق و توسعه اجرایی در پورشه ، تکرار کرد:

[T]استراتژی اصلی پورشه ارتقا-تحرک الکترونیکی است … اما حداقل اروپا ، [we] به واردات انرژی زیادی بستگی خواهد داشت. 10 سال بعد. بعد از 20 سال شاید حتی بعد از 30 سال. اگر مجبور به وارد کردن انرژی باشیم ، می توانیم منابع فسیلی یا تجدیدپذیر را وارد کنیم. که [e-gas] یک رقابت مستقیم برای تحرک الکترونیکی نیست ، اما علاوه بر تحرک الکترونیکی. چیزی که به عنوان قطعه دوم مهم می بینیم.

در ابتدا ، پورشه با استفاده از بنزین مصنوعی در به اصطلاح “پروژه های فانوس دریایی” ، از جمله اتومبیل های مسابقه ای خود ، در مراکز تجربه پورشه و آزمایشات اتومبیل ، مشتری اصلی این سوخت الکترونیکی خواهد بود.

قاره خانگی پورشه به طور فعال در حال برنامه ریزی برای این سوخت الکترونیکی است ، زیرا اتحادیه اروپا با تهاجم به تولیدکنندگان خودرو و صنعت سوخت فسیلی فشار می آورد تا از طریق استراتژی سیاسی اروپا برای یک توافق سبز ، کربن خنثی کنند. سوخت الكترونیكی به سوخت های زیستی ارجح تلقی می شود ، زیرا فرآیند تولید دومی می تواند بر جنگل ها و اكسیستم آنها تأثیر بگذارد و همچنین با محصولاتی كه بخشی از زنجیره غذایی هستند رقابت كند.

بسیاری از قطعات متحرک برای این چالش تجاری سازی سوخت الکترونیکی وجود دارد ، از جمله برخی از موارد غیر منتظره. به عنوان مثال ، هنگامی که نیروگاه در مقیاس وسیعی فعالیت می کند و کار می کند ، برنامه این است که سوختهای تصفیه شده را از شیلی به اروپا با استفاده از یک فرآیند حمل و نقل خنثی از کربن تحویل دهیم ، که به خودی خود احتمالاً از نظر لجستیکی (اگر از نظر فنی) نباشد ، قابل توجهی خواهد بود. ) چالش علاوه بر این ، پورشه در حال حاضر دولت های جهانی را درگیر مذاکرات برای مقابله با عواقب احتمالی مالیات سوئیچ به سوخت الکترونیکی می کند ، زیرا بنزین هزینه مالیات کربن را در بیشتر بازارهای جهانی سوزانده است ، که این امر باعث افزایش قیمت سوخت می شود. یافتن موفقیت در تلاش اخیر ، بخشی اساسی در صرفه جویی در مصرف سوخت الکترونیکی برای رسیدن به پمپ بنزین گوشه شما خواهد بود.

پورشه به عنوان بخشی از گروه فولکس واگن بررسی خواهد کرد که آیا سایر بخش های این شرکت علاقه مند به شرکت در این طرح در آینده هستند یا خیر. علاوه بر این ، اشتاینر پورشه می گوید این شرکت برای سایر خودروسازان علاقه مند به این پروژه آزاد است.


در حال پخش:
این را نگاه کن:

پورشه 911 RSR از Rennsport: مسابقه کلاسیک برای …


9:59


منبع: shargh-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>