[ad_1]

gettyimages-646673736

الكساندر هیتزینگر به گروه VW بازگشت و تسلا را شكار كرد.

گتی ایماژ / هوچ زوئی

گروه فولکس واگن به امید فاصله گرفتن از دیزلگیت و همچنین دفاع از خود در برابر سختگیری بیشتر از الزامات انتشار در آینده ، در مقادیر فزاینده ای مضحک پول می پراند.

تا کنون ، VW ID 3 و ID 4 را منتشر کرده است ، در حالی که پورشه دارای Taycan است و آئودی خط E-Tron خود را دارد. اینها همه وسیله نقلیه شایسته ای هستند ، اما همچنان از چندین مدل محسوس و همچنین در اذهان عمومی از مدل های تسلا عقب هستند. به همین دلیل ، طبق گزارشی که روز سه شنبه توسط رویترز منتشر شد ، گروه VW الكساندر هیتزینگر را كه به عنوان مهندس اتومبیل برنده پورشه 919 برنده جهان شناخته می شود ، نه فقط برای كاهش این فاصله ، بلكه برای دوومیدانی قبل از Big T سفارش داد.

هیتزینگر پیش از بازنشستگی برای پیوستن به برنامه ماشین خودران اپل در سال 2016 ، از کهنه کاران قدیمی گروه VW بود و در سال 2019 به VW بازگشت. برای کار بر روی اتومبیل های خودران و اکنون به احترام ایزدبانوی شکار یونانی به آنچه VW آن را “پروژه آرتمیس” می نامد ، روی آورده است. چون تسلا را شکار می کند؟ این یک شوخی بسیار آلمانی است ، در صورت از دست دادن آن.

وی در یک مصاحبه ویدیویی توضیح داد: “در پورشه ، من همیشه به یک وسیله نقلیه به عنوان یک سیستم کلی فکر کرده ام. این یک نکته بسیار مهم است. این همان کاری است که تسلا به خوبی انجام می دهد.” به نظر می رسد این همزمان با برنامه های او برای تولید یک وسیله نقلیه الکتریکی است که از سیستم های جداگانه توسعه یافته استفاده نمی کند ، به جای استفاده از یک طراحی اساسی و اساسی برای ادغام تمام سیستم های خودران ، پیشرانه ، ایمنی و سرگرمی و سرگرمی – چیزی که او به رویترز تأیید کرد.

بنابراین آیا این بدان معناست که مردم در فریمونت باید نگران باشند؟ البته شما مجبورید گروه VW تقریباً منابع نامحدودی دارد و در واقع در ساخت مقیاس بسیار خوب است. تسلا باید از این موضوع بسیار عصبی باشد.


در حال پخش:
این را نگاه کن:

نگاهی به پورشه 911 GT3 جدید می اندازیم


ساعت 21:00

[ad_2]

منبع: shargh-khabar.ir

ایندکسر