گزارش می گوید ، نمایندگی های کادیلاک به جای ارتقا به فروش خودروهای الکتریکی ، می پرند


کادیلاک می خواهد اتومبیل های برقی را آینده خود بسازد ، اما برخی از فروشندگان در آن حضور ندارند.

کادیلاک

در حالی که کادیلاک برای بلند شدن آماده می شود تولید کننده وسایل نقلیه الکتریکی، به جایی رسیده است که باید شروع به آماده سازی شبکه فروشنده خود برای تغییر کند. این به معنای ارتقا very بسیار گران و اجباری امکانات فروشنده حق امتیاز آنهاست ، مگر اینکه GM آنها را فراهم کند. از قراردادهای حق رای خود خارج شوید.

طبق گزارشی که روز جمعه توسط وال استریت ژورنال منتشر شد ، دقیقاً همان کاری است که جنرال موتورز انجام می دهد. به طور خاص ، جنرال موتورز به نمایندگی های کادیلاک انتخابی بین انتخاب توانایی فروش هر کادیلاک و خرید یا سرمایه گذاری صدها هزار دلار در آینده نامشخص را می دهد.

در حال حاضر حدود 880 فروشنده کادیلاک در ایالات متحده فعالیت دارند و بر اساس گزارشات WSJ ، حدود 150 نفر از آنها خرید GM را برای ارقام دلاری از 300000 تا 1 میلیون دلار انجام داده اند. این منطقی است ، زیرا بسیاری از این فروشندگان خطوط GM دیگری مانند شورولت ، بیوک و GMC را نیز به فروش می رسانند و تجارت آنها با کادیلاک ممکن است تنها بخش کمی از کل فروش سالانه آنها باشد.

روری هاروی ، رئیس مارک جهانی کادیلاک ، در بیانیه ای گفت: “الزامات فروشندگان آینده گام بعدی منطقی و ضروری در مسیر ما برای برق است.” “کسانی که حاضر به انجام این تعهد نیستند ، به دلیل ترک برند ، غرامت عادلانه دریافت می کنند.”

وقتی به تغییرات صنعت خودرو در نتیجه بیماری همه گیر COVID-19 و جذب نسبتاً کند وسایل نقلیه الکتریکی توسط جامعه نگاه می کنید ، نگرانی از شبکه فروشندگان قابل درک است. رکورد اثبات نشده کادیلاک را با اتومبیل های الکتریکی اضافه کنید و این جای بسیاری را برای اشتباه پیش می برد.

کادیلاک انتظار دارد اولین خودروی الکتریکی خود با نام Lyriq SUV در اواخر سال 2022 وارد نمایشگاه شود.


منبع: shargh-khabar.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>