[ad_1]

با قدرت 250 اسب بخار. و 310 پوند فوت ، مزدا CX-30 2021 بالاخره باید قدرت حمایت از مهارت های رانندگی خود را داشته باشد.

مزدا

از زمانی که برای سال مدل 2020 روی صحنه آمد ، شیفته نحوه آن شده ایم مزدا CX-30 دستگیره – این یکی از جالب ترین SUV های موجود در بازار است. با این حال ، یک چیز قدرتمند نیست. این خودروساز ژاپنی با 2021 Mazda CX-30 2.5 Turbo ، که در اینجا مشاهده می شود ، این نقص را برطرف می کند و اکنون می دانیم که هزینه آن چقدر است: سازنده اصلی 31000 دلار چک قیمت خرده فروشی از جمله 1100 دلار برای حمل و نقل را ارائه داده است.

CX-30 2.5 Turbo حداکثر 250 اسب بخار قدرت و 310 پوند گشتاور ارائه می دهد – کاملاً برای یک کراس اوور ساب کامپکت. البته این یک سوخت ممتاز کاملاً تست شده است. یک اکتان ساده و قدیمی 87 اکتان را پمپ کنید و همچنان 227 اسب بخار چشمگیر خواهید داشت. با داشتن نیروی اضافی اضافی از طریق شش سرعته اتوماتیک اجباری این شرکت ، قابل درک است که مزدا CX-30 Turbo را با چهار چرخ متحرک استاندارد i-Active مجهز کرده است. ما قبلاً این موتور را در موتور مشابهی آزمایش کرده ایم مزدا 3 و تحت تأثیر قرار می گیرند ، بنابراین حضور آن در چهره های سنگین تر و آیرودینامیکی CX-30 حتی بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد. به هر حال ، CX-30 استاندارد با چهار و نیم لیتری چهار لیتری ، فقط 186 اسب بخار قدرت دارد. و 186 پوند فوت این کراس اوور کنترل ناگهانی مطمئناً می تواند از Zoom-Zoom بیشتر استفاده کند.

میان رده CX-30 Turbo ، مجهز به بسته Premium ، دارای $ 34،000 دلار همراه با تحویل است و شامل روکش چرم ، فرمان پدل گرم شده ، صدای بلندگوی 12 بلندگو Bose با رادیو ماهواره SiriusXM و ناوبری روی صفحه است. در قسمت ایمنی ، بسته Premium شامل یک نمایشگر جلو ، چراغ های جلوی LED تطبیقی ​​و تشخیص علائم جاده ای است.

این نشان کوچک تنها راهی است که می توانید متوجه شوید CX-30 مورد نظر شما دارای توربو است.

مزدا

برای سال 2021 نیز یک مدل Premium Plus جدید با قیمت 35000 دلار با احتساب بار وجود دارد. این شامل تعدادی سیستم پیشرفته دیگر برای کمک به راننده ، از جمله سیستم کمکی احتقان (Mazdaspeak برای لاین فعال در مرکز با سرعت کمتر از 40 مایل در ساعت هنگام فعال شدن سیستم کنترل کروز تطبیقی) و ترمز اضطراری خودکار معکوس است. جهت بین 2 تا 4 مایل در ساعت است. همچنین به سیستم هشدار عبور و مرور متقابل عقب متصل شده است. علاوه بر این – و شاید مفیدترین آن – CX-30 Premium Plus شامل سایر ویژگی ها ، مجموعه ای از دوربین های 360 درجه و سنسورهای پارک جلو و عقب را شامل می شود.

برآورد صرفه جویی در مصرف سوخت EPA هنوز برای این مدل جدید منتشر نشده است ، اما اگر شاخص های عملکردی مزدا 3 راهنمایی هایی ارائه دهند ، در صورت وجود ، هیچ نقص بزرگی در قدرت اضافی CX-30 وجود نخواهد داشت. به طور غیرمعمول ، پیشرانه جلو Mazda3 Turbo دارای ارقام بالاتری در هر کیلومتر در هر گالن نسبت به شبکه Neturbo خود است ، از جمله دو MPG اضافی در شهر و دیگری در بزرگراه (و دیگری در چرخه آزمایش ترکیبی). در حال حاضر ، ما می دانیم که 2021 CX-30 با موتور پایه 2.5 لیتری و شبکه های AWD دارای رتبه 24/31/26 (شهر / بزرگراه / ترکیبی) و انتظار نداریم که این مدل القایی اجباری جدید خیلی دور از این مدل رقابتی باشد. ارقام

برای سال 2021 ، محدوده مزدا CX-30 با قیمت 23000 دلار برای مدل پایه و با پیشرانه تنفس تنفس طبیعی آغاز می شود ، بنابراین اکنون یک پیاده روی کاملاً بلند تا مدل Turbo AWD وجود دارد. با این حال ، مزدا کار خوبی انجام داده است ، اخیراً حتی مدل های پایین تر نیز ظاهر و احساس خوبی دارند ، بنابراین ما خوشبین هستیم که 2021 Mazda CX-30 Turbo در مقایسه با رقبایی مانند بر هوندا HR-V، هیوندای کونا، نیسان روگ اسپرت و سوبارو کروسترک (که به خودی خود من فقط گزینه توربوی بسیار مورد نیاز را دارم)

دامنه مزدا CX-30 از سال 2021 شروع به ورود به فروشندگان در آمریکای شمالی در این ماه می کند.

[ad_2]

منبع: shargh-khabar.ir