[ad_1]

my21-ducati-monster-plus-ambient-35-uc214603-mid

بله ، هنوز یک هیولا است.

دوکاتی

ما فقط اولین طرحی از هیولای دوکاتی آیندهو بنابراین ما چند نکته را در مورد بازنگری کامل در محبوب ترین پلاک Ducati حدس زدیم. دوکاتی روز چهارشنبه در یک ویدیو از هیولای جدید رونمایی کرد و حتی حدس و گمان وحشیانه ای که ما انجام داده ایم نمی تواند به واقعیت نزدیک شود.

مهمترین تغییر نسبت به Monsters در روزها ، انتقال از یک قاب شبکه فولادی به یک قاب آلومینیومی است. مدت ها است که مشبک بخشی برجسته از زبان طراحی دوکاتی است ، اما تصمیم برای تغییر آن همان خط فکری را دنبال می کند که در مورد آن دیده ایم Streetfighter V4 S و پانیگاله مدل ها. نتیجه کاهش وزن فقط با آن قسمت 9.9 پوند است.

فریم فرعی عقب نیز بسیار متفاوت است. آنچه در گذشته فلز بود ، اکنون یک پلیمر تقویت شده با شیشه فوق العاده قوی است. این تغییر ، خصوصاً در بخش کاهش وزن ، با افت 4 ، 2 پوندی کاملاً چشمگیر است. رینگ ها نیز سبک تر هستند و 3.75 پوند افت می کنند ، در حالی که آونگ 3.5 پوند دیگر از دست می دهد.

علاوه بر صرفه جویی در وزن ، دوکاتی تلاش قابل توجهی برای دسترسی بیشتر دوچرخه به افراد از هر اندازه انجام داده است. بنابراین ، موتور دارای صندلی 32.3 اینچی است و صندلی پایین اختیاری نیز به 31.5 اینچ کاهش می یابد. کسانی که دارای پای کوتاه هستند می توانند یک کیت تعلیق فنری اختیاری تهیه کنند که دوچرخه را حتی بیشتر (با هزینه پاکسازی زمین) به 30.5 اینچ برساند. دوکاتی همچنین از خوب و باریک بودن منطقه زین اطمینان حاصل کرده است ، که به رانندگان کمک می کند تا هنگام توقف صاف بمانند – چیزی که به طور چشمگیری اعتماد به اطمینان راکب را افزایش می دهد.

این موتور هنوز دو سیلندر است ، اگرچه اکنون تا 937 سی سی نیز رسیده است. مدل قبلی 821 استکه باعث افزایش قدرت به 111 اسب بخار قدرت در 9،250 دور در دقیقه و گشتاور 69 کیلومتر در 6500 دور در دقیقه می شود. خبر واقعی در اینجا این است که افزایش حجم ، منحنی گشتاور را بسیار ضخیم تر کرده و دوچرخه سواری را حتی راحت تر می کند. دوکاتی همچنین موفق شد حدود 5.5 پوند از موتور کم کند.

نتیجه خالص کلیه اقدامات صرفه جویی در وزن Ducati کاهش 39.7 پوندی در مقایسه با Monster 821 نه چندان خوک است. وزن خشک دوچرخه تبلیغ شده اکنون 366 پوند است. برای مقایسه ، این مانند این خواهد بود که تویوتا ناگهان راهی برای کاهش 417 پوند پیدا کند RAV4 Prime در یک سال مدل این مسأله مهمی است.

بقیه هیولای جدید یک دوکاتی کاملا استاندارد است. ترمزها هم از جلو و هم از عقب برمبو هستند و هر دو ترمز جلو و کلاچ هیدرولیک برای احساس بهتر سیلندرهای اصلی را با نصب شعاعی دریافت می کنند. بسته الکترونیکی – همچنین به عنوان بسته ایمنی Ducati شناخته می شود – با ABS ، کنترل کشش ، کنترل چرخ ، کنترل پرتاب و یک سوئیچ سرعت بالا و پایین بازگشت. دوچرخه مجدداً دارای یک داش TFT رنگی با طرح بسیار مناسب است که طراحی آن را از Streetfighter و Panigale جذب می کند.

دوکاتی Monster را در تیپ های استاندارد و Plus به بازار عرضه می کند ، مدل دوم شامل یک صفحه نمایش کوچک و روکش صندلی مسافر است. سه رنگ در دسترس است – قرمز (زیرا ، بله) ، سیاه مات و سایه ای فوق العاده به نام خاکستری هوایی. همچنین بسته های مختلفی با برچسب و حتی تابلوهای نیمه سفارشی بدنه از قبل رنگ آمیزی شده برای کسانی که به سبک جسورانه تری علاقه دارند ، در دسترس خواهد بود.

قیمت Ducati Monster در سال 2021 با قیمت بسیار مناسب 11،895 دلار برای مدل استاندارد و 12195 دلار برای نسخه Plus آغاز می شود. انتظار می رود بسیاری از لوازم جانبی کارخانه (مانند برخی از لوله های فیبر کربنی Termignoni با صدای بسیار ضخیم) که در زمان عرضه ، که دوکاتی برای آوریل 2021 برنامه ریزی می کند ، در دسترس باشد.

[ad_2]

منبع: shargh-khabar.ir