Alto بهمراه پلی استیشن ، ایکس باکس و رایانه ، شکاف موجود در نینتندو سوییچ را برطرف می کند


آدم برفی

Alto’s Odyssey و نسخه قبلی Alto’s Adventure – دو مورد از محبوب ترین و مراقبه ترین بازی های موبایل – در ماه اوت هنگام ورود به بازی های روزمره به کنسول ها و رایانه ها جهش کردند. پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و فروشگاه Epic Games. اکنون نسخه برای نینتندو سوییچ در تاریخ 26 نوامبر وارد می شود ، در روز پنج شنبه پیش سفارش ها شروع می شوند.

دو بازی آلتو که شامل اسنوبورد و ساندوبورد از طریق مناظر عجیب و غریب به موسیقی متن خواب هیپنوتیزم می شوند ، برای کنسول ها در یک بازی به نام The Alto Collection ترکیب شده اند و برای بارگیری در دسترس هستند. قیمت این بسته برای همه سیستم عامل ها با 10 دلار (8 پوند) یکسان است ، اما در هنگام پیش سفارش و راه اندازی سوئیچ با 25٪ تخفیف در دسترس خواهد بود.

رایان کش ، تهیه کننده اجرایی مجموعه Alto Collection ، گفت: “از فوریه 2015 ، زمانی که Alto’s Adventure برای اولین بار به بازار آمد ، ما افرادی را داشتیم که می خواستند بازی را تقریباً از هر پلتفرمی انجام دهند.” “برای ما ، ما هرگز برنامه ریزی نکردیم که این بازی به غیر از iPhone و iPad در جای دیگری قرار بگیرد.”

اما پس از اینکه آلتو به یک موفقیت بین المللی تبدیل شد ، تیم سرانجام بازی های آلتو را به اندروید ، اپل تی وی و مک آورد. اگرچه بازی های Alto از کنترل های ساده دو دکمه ای استفاده می کنند که یادگیری را آسان تر می کنند اما تسلط بر آن دشوار است ، اما وقتی اپل برنامه ها و بازی ها را در سال 2015 به سیستم عامل معرفی کرد ، با تلویزیون اپل مطابقت داشتند. ماجراجویی Alto به سرعت به یکی از پرفروش ترین بازی های Apple TV ، چون گرافیک در صفحه نمایش عالی به نظر می رسید و گیم پلی بازی هم با Siri Remote اپل و هم با کنترلرهای بازی مانند SteelSeries به خوبی کار می کند.

آلتو به شما امکان می دهد در حالی که توسط موسیقی متن خواب هیپنوتیزم آرام شده است ، از میان صحنه های زیبا پرواز کنید.

آدم برفی

موفقیت اپل تی وی باعث شد تا آلتو در صفحه نمایش بزرگ دیده شود. اما راه اندازی نینتندو سوییچ در سال 2017 نیز امکانات جدیدی را فراهم کرد ، زیرا به سرعت مشخص شد که Alto در کنسول قابل حمل – و به طور بالقوه در سایر سیستم عامل ها – عالی است.

هری نسبیت ، سرپرست هنرمند و برنامه ریز دو بازی آلتو گفت: “من فکر می کنم در درک این تمایز بین بازی های موبایل و بازی های رایانه ای و کنسولی تغییراتی ایجاد شده است.” “این به نوعی نشانه ورود سوئیچ است که به نوعی بین این دو فضا دیده می شود – و به نوعی شکاف را از بسیاری جهات از بین می برد.”

کش ، که مدیرعامل Snowman نیز است ، گفت که با رشد و گسترش تیم ، آنها به ناچار تصمیم می گیرند که “اگر مردم می خواهند این بازی را روی Nintendo Switch یا [another platform]، برای ما بسیار خوب است که بازی را برای بازی در هر دستگاه مورد علاقه خود در دسترس مردم قرار دهیم. ”

بازی های موبایل از نظر درآمد از ترکیب رایانه ها و کنسول ها در سال 2016 پیشی گرفتند و همچنان جایگاه برتر خود را نسبت به بازی های سنتی بالا بردند. اما هر دو بازی رایانه ای و کنسولی همچنان مخاطبان خود را افزایش می دهند و در سال 2020 افراد بیشتری شاهد بازی در طول محاصره COVID-19 ، همراه با انرژی تازه در کنسول ها با راه اندازی بازی بودند. سونی PS5 و Xbox Series X مایکروسافت..

با بازی های آلتو که به دلیل گیم پلی آرام و مراقبه ای که دارند ، معمولا برای افرادی که به دنبال آرامش ذهنی در طول یک بازی جهانی هستند ، یک انحراف سالم محسوب می شود. پاندمی.


منبع: shargh-khabar.ir

حتما بخوانید:
کولر گازی ایستاده و انواع ظرفیت ها برای منزل