[ad_1]

لطفا بیشتر آنها

کریگ کول / نمایشگاه راه

برای آخرین اخبار و اطلاعات در مورد بیماری ویروس کرونا ، به وب سایت WHO مراجعه کنید.

این فصل تعطیلات در دوران مدرن شبیه هیچ دوره دیگری نیست. ویروس کرونا این بیماری همه گیر محدودیت های زیادی را به جا گذاشته است که برنامه ریزی خرید یک روزه هدیه را با مشکل روبرو می کند و همین امر باعث شده تا افراد بیشتری به خرده فروشی های آنلاین روی آورند. و خرده فروشان آنلاین برای تحویل کالاهای خود به شخصی احتیاج دارند. به نظر می رسد که شرکت هایی مانند UPS و FedEx واقعاً بحران را احساس کرده اند.

بلومبرگ روز چهارشنبه گزارش داد که هر دو شرکت تحویل بسته با کمبود جدی وانت روبرو هستند. به عبارت دیگر ، هر دو در اسرع وقت به وانت های بیشتری احتیاج دارند و شرکای وی یا کرایه وانت را شروع کرده اند یا خرید وانت های دست دوم. برندان کیگان ، مدیرعامل Merchants Fleet ، که وسایل نقلیه را در اختیار تأمین کنندگان قرار می دهد ، به نشریه گفت که هر ون فروخته شده خارج از محدوده نیست. اکنون شرکت به آنها نیاز دارد.

طوفانی ایده آل برای کمبود وانت بود. هر سازنده بزرگ خودرو در اوایل سال جاری برای جلوگیری از گسترش COVID-19 فعالیت خود را متوقف كرد و در فرآیند تولید ، تولیدكنندگان بسیاری از تحویل ها را از جدول خارج كردند. در همان زمان ، افراد بیشتری شروع به اعتماد به خرده فروشان آنلاین و تحویل خانه برای کالاهای بیشتر کردند زیرا فاصله اجتماعی به یک امر عادی تبدیل شد. اکنون که خرید در تعطیلات کاملاً فعال است ، ارائه دهندگان حق انتخاب زیادی ندارند.

این همچنین بدان معنی است که هزینه های تحویل امسال گران تر است. براساس این گزارش ، یو پی اس برای جبران خسارت اضافه شده “حداکثر هزینه” را معرفی کرده است تحویل هزینه ها یو پی اس این نشانه گذاری ها را با Roadshow تأیید کرد و گفت: “اگرچه حجم و تقاضای بسته ها در سال های اخیر بازار تنگ تری را برای اجاره خودرو ایجاد کرده است ، اما ما در موقعیت خوبی برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان هستیم.” FedEx در بیانیه ای گفت: “FedEx به دلیل همه گیری و هم اکنون فصل تعطیلات ، افزایش حجم بسته را تجربه کرده است. ما توانایی خم کردن شبکه خود را در دوره های اوج فعالیت داریم و برای اطمینان از توانایی خود در ارائه بهترین خدمات ممکن در این فصل ، اقداماتی انجام داده ایم. “

تولید خودرو اکنون فقط در حال بازگشت به سطح قبل از همه گیری است ، اما ممکن است برای شرکت هایی که دیروز به خودروهایی مانند فورد ترانزیت احتیاج دارند خیلی دیر باشد. در غیر این صورت ، بیماری همه گیر سرعت ایجاد اقتصاد بزرگتری از کالاهای تهیه شده در خانه را تسریع کرده و احتمالاً شرکت های نوپا و خودروساز سنتی ورشکسته می شوند. وسایل نقلیه تجاری برقی برای تسریع در مصرف EV. جهنم ، ریویان و آمازون دارند ون تحویل الکتریکی مخصوص ساخته شده دو سال دیگر

[ad_2]

منبع: shargh-khabar.ir