[ad_1]

tony-goncalves-0

HBO Max در ماه مه راه اندازی شد و با همان موفقیت دیزنی پلاس در تلاش است تا حساب ها را ثبت کند.

وارنر مدیا

HBO Max دیگر حتی با تشدید رقابت برای مشترکان ، یک دوره آزمایشی رایگان یک هفته ای برای مشترکین جدید ، آخرین سرویس پخش جریانی ویدئویی برای پایان دوره تجربه رایگان خود ، ارائه نمی دهد. این اقدام سه هفته قبل از اکران فیلم بودجه کلان وی با عنوان “Wonder Woman” در سال 1984 در همان روز اکران در سینماهای ایالات متحده انجام شد.

HBO Max روز پنجشنبه تأیید کرد که پیشنهاد آزمایشی رایگان به پایان رسیده است ، با اشاره به اینکه از Netflix و Disney Plus پیروی می کند. سخنگوی روز پنجشنبه گفت: “ما مرتباً پیشنهادات خود را به روز می کنیم و تکرار می کنیم تا راههای انعطاف پذیر برای مشترکان بالقوه برای دسترسی به هر آنچه HBO Max ارائه می دهد ، فراهم کنیم.” HBO Max از طریق واحد سرگرمی WarnerMedia – متعلق به شرکت بزرگ Warner Bros. ، استودیوی پشت Wonder Woman ، متعلق به غول مخابراتی AT&T است.

هم نتفلیکس ، بزرگترین سرویس فیلم مشترک ، و هم دیزنی پلاس پیشنهادات آزمایشی رایگان خود را در اوایل سال جاری پس گرفتند.

و دیزنی پلاس تغییرات خود را چند هفته قبل از انتشار همیلتون ، رکورد مورد انتظار خود از سقوط برادوی ، ایجاد کرد. همیلتون موجی از اعضای جدید دیزنی پلاس را برانگیخت: دیزنی هر ماه قبل از آزادی همیلتون حدود یک میلیون مشترک اضافه كرد – اما در حدود 5 هفته پس از آزادی همیلتون ، 3 میلیون عضو جدید اضافه كرد. بدون یک دوره آزمایشی رایگان ، همه این اعضا مجبور به پرداخت حداقل یک ماه خدمات ، یعنی 7 دلار در ماه بودند.

Wonder Woman 1984 مطمئناً یکی از قوی ترین موتورهای مورد علاقه HBO Max از زمان راه اندازی سرویس در اواخر ماه مه خواهد بود. HBO Max ، که ماهیانه 15 دلار است ، تاکنون با راه اندازی ناهموار دست و پنجه نرم می کند: اگرچه میلیون ها نفر می توانند بدون هیچ هزینه اضافی به Max ارتقا یابند ، زیرا قبلاً در HBO معمولی مشترک شده اند ، اما تنها کسری از آن ها زحمت بارگیری برای دانلود را دارند و ثبت نام برای برنامه. در پنج ماه اول HBO Max ، این میزان به 8.6 میلیون حساب افزایش یافت ، هم مشترکین برنامه مستقیم و هم آپگریدهای رایگان HBO معمولی. در مقایسه ، دیزنی پلاس در پنج ماه اول از 50 میلیون مشترک پیشی گرفت. (از آن زمان دیزنی پلاس به 73.7 میلیون نفر رسید.)

HBO Max یکی دیگر از سرویس های هوشمندانه جدید در جنگهای جریان به اصطلاح است ، دوره ای در سال گذشته که غول های رسانه ای و تیتان های فناوری بسیاری از گزینه های جدید جریان را منتشر کردند. این نبردها – قرار دادن تازه کارهایی مانند Apple TV Plus ، HBO Max ، Disney Plus و NBCUniversal’s Peacock در برابر وزنی مانند Netflix و Amazon Prime Video – شرکت های عظیم را بر آن داشته است تا میلیاردها دلار برای جلب آرزوی خود برای شکل دادن به آینده تلویزیون بریزند.

اما برای شما ، این رقابت رو به رشد همچنین بر تعداد خدمات شما برای تماشای آنلاین نمایش ها و فیلم های مورد علاقه شما تأثیر می گذارد – و اغلب هزینه آن را پرداخت می کنید.


در حال پخش:
این را نگاه کن:

چه خبر برای دسامبر سال 2020


3:31

[ad_2]

منبع: shargh-khabar.ir